• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anton Chigurh
    Anonym (jag) skrev 2012-12-23 23:43:11 följande:
    Det där är väl inte sexigt?
    Å vem fan har sagt att det måste vara det !!!

Nu är det iofs en förbannat sexig variant av 82:an här, men det är då fan inget krav för att posta i tråden.... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Bonnevier
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 23:03:20 följande:
    Jag hoppas det aldrig blir helg med sånna här vardagar, Shit alltså.......
    (: 
  • creative

Väldigt många "normala" kroppar och inte sånt man ser i reklamen på tv och så.. Det gillas! Tror det kan vara väldigt viktigt för många att se det. Dom flesta kroppar är inte som kvinnliga modeller i underkläder.. Jag själv har kasst självförtrotende och som kille har ja tyvärr inte sett ngt som får mig att känna mig tillräckligt snygg..

• Anonym (vackert)
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-23 10:14:41 följande:
    Intressant, jag som tycker han liknar Johnny Depp...grejen med bilder är nog, att mycket hänger på själva fotot. Haskel lägger ut roliga bilder i sockor, God Jul bjuder på sin fina kropp i fint ljus med snygg trosa och presentsnöre...ni fattar.....jag tror att Haskel skulle kunna få till en bild som får Hank Moody att be om att bli bortplockad,om han hade lust, och jag tror varenda goding härinne skulle kunna lägga upp en bild som får en att tänka på Gollum eller Barbapappa.
      Det är så bra med den här tråden, att den är så varierad, både i former och stil. Utmanande, roligt, gulligt, vardagsbilder....och några söta hundar ...
    Ja visst är det så ljussättning, vinkel, arrangemang, uttryck med mera kan göra stor skillnad för hur bilden upplevs, om man tycker att personen är sexig, komisk, vacker och så vidare. Sen kan ju samma bild uppfattas olika av olika personer i alla fall. Man kan ta bilden medvetet på ett sätt som man vill att den ska upplevas och den känslan man vill förmedla.

Nu pratar jag mer generellt och inte om Haskel som hade helt andra syften med sina bilder...

Det beror det väl på hur man ser på sig själv hurdana bilder man tar om man till exempel ser sig själv som ful, för tjock eller för mager och så vidare så blir bilderna sällan speciellt heta för man tar dom på ett sätt som gör att man står rätt upp rak i ryggen med ett par gamla urtvättade trosor och bh på sig med händerna längs sidorna och ser ut som man gör reklam för viktväktarna istället för som om man har självförtroende för sin kropp, tar på sig något snyggt, har ett sug i blicken, bra position, vinkel och ljussättning. Man kan ha en kropp som är jätteattraktiv men man tycker själv att den är ful och hemsk och då blir bilden inget bra och man kommer inte alls till sin rätt.
  • Anonym (jag)
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 23:52:50 följande:
    Å vem fan har sagt att det måste vara det !!!

Nu är det iofs en förbannat sexig variant av 82:an här, men det är då fan inget krav för att posta i tråden.... 
    Då vill jag inte se dom osexiga varianterna av 82-an. Förvånad

• Ernst Hugo
    Anonym (jag) skrev 2012-12-24 00:31:44 följande:

Kanske du skall välja en annan tråd.

Önskar God Jul och bättring på taktkänslan {#emotions_dlg.flower} 
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (vackert)
    Anonym (jag) skrev 2012-12-24 00:31:44 följande:

Jag förstår inte riktigt vad du har emot 82-an jag tycker hon har ett fint ansikte och det funkar verkligen med glasögonen på den här bilden tycker jag.

• Anonym (jag)
    Anonym (vackert) skrev 2012-12-24 00:45:56 följande:
    Jag förstår inte riktigt vad du har emot 82-an jag tycker hon har ett fint ansikte och det funkar verkligen med glasögonen på den här bilden tycker jag.
    Förmodligen för att hon är desperat efter uppmärksamhet, och bilden är sådär.
  • Pentra
    A82 skrev 2012-12-23 20:46:06 följande:
    Då ni gillade den "vita" tänkte jag önska er alla en riktig god jul och därmed nu ta julledigt från FL till den 25.
    Hoppas få se många underbara bilder när jag kommer tillbaka. 
    Ni får ha en underbar jul och hoppas killarna får mjuka paket medan vi tjejer får hårda. Flört
    GOD JUL!!!!

Sensuellt och vackert. Solig

• Pentra
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 01:49:05 följande:
    Skall jag vara helt ärlig, Pentra, som jag ju de fakto alltid är, så passar den outfit endast vid två tillfällen, och det får du fan tugga i dig alltså. Ena tillfället är, som sagt, vid Jul, och det andra tillfället är när det inte är jul.

Sov gott, Pentra, vi hörs i morgon.

Så det säger du? Tja, då är det väl bara att svälja...

När jag kikade i min dator så hittade jag faktiskt en bild till där jag har på mig en annan röd korsett. Men den bilden gör sig nog mest på en sida som, typ, BC...eller så... 

/Pentra
Svar på tråden Helkroppstråden