• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anton Chigurh
    Ernst Hugo skrev 2012-12-23 16:02:06 följande:

Well, jag är ju inte 25 längre och behöver loosa 10 kg men är ganska pigg för min ålder haha Solig 

Mitt största hinder mot det målet är detta stället  www.bulltoftakott.se man har har ju sina svagheter, så som Odense Nougatsås typ men du lyckas ju ändå på ngt sätt  
    Vi utsätts för frestelser från den minuten du slår upp dina blå på mörra, Ernst, konsten är att stå emot.

Vilket kan vara ett veritabelt helvete att klara av, men jag hoppas, och tror, att du fixar det, Ernst. Odense Nougat till trots....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Ernst Hugo
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 16:19:51 följande:
    Vi utsätts för frestelser från den minuten du slår upp dina blå på mörra, Ernst, konsten är att stå emot.

Vilket kan vara ett veritabelt helvete att klara av, men jag hoppas, och tror, att du fixar det, Ernst. Odense Nougat till trots....

Nougatsåsen är inte lika lockande för Ernst så som de eminenta köttbitar samt underbara charkprodukter nyss nämnda etablissemang kan erbjuda

Tack Anton för lyckönsknngarna med Malmömilen, det kan behövas *L*  
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Variabla
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 16:05:20 följande:
    Jag har full förståelse för din frustration, Variabla, tro mig, modereringen är inte rolig, och dessutom är vi förbjudna att ens diskutera den öppet, så vi kan inte ge dig svar på dina frågor, bara konstatera att du i likhet med många andra plockats bort tämligen lättvindligt.

Vi bör släppa detta omgående för att undvika avstängning på köpet. Jag vet !!!
    Tack Anton. Nu förstår jag. Antagligen godkände jag detta när jag skapade ett konto här. Du är inte med i samtalet, jag för helt och hållet min egna åsikt. Blir jag avstängd så blir jag. Jag tar det med huvudet högt Flört

Så, då vill jag bara ha sagt att jag tycker att det är förkastligt att en vanlig människokropp censureras bort utan anledning, är den så hemsk att titta på eller att era barn eventuellt skulle se råka en? Nu har jag inga egna men skulle personligen föredra att min tonåring hängde här och såg mänskliga kroppar än titta på den redigerade och förfinade variant som finns att finna vart än dom/vi än vänder blicken. Ouppnåeliga ideal med sex som största drivkraft. 

Jag skulle tro att det handlade om EN ynka bröstvårta som syntes i bild, max några pixlar stor. Jag  tycker det säger mer om moderatorn än om bilden. Att en bröstvårta automatiskt är nåt sexuellt både anmälaren och domaren. Hade jag varit man, hade det varit okej då? Hade min bröstvårta provocerat någon då? Tanken slog mig att maska bort den precis som jag gjort med ansiktet och ett personligt smycke men lät bli, trodde inte i min naiva värld att nån kunde anse ett bröst som stötande, inte på det sättet fotografiet var taget iaf.

Det jag tycker varit så fint med den här tråden tappar sin glans... För mig handlar det om att faktiskt kunna visa att vi egentligen är ganska lika, fast olika. Få en bredare bild och syn än den vi mottar från diverse media 24 timmar om dygnet.

Min bild handlade inte om att behaga eller hetsa upp. Det fanns inget sånt dolt budskap.Tro mig, hade det varit syftet hade det inte gått att misstolka. Det var min kropp utan några som helst krusiduller.

Puss på er alla vackra vanliga människor som delat och delar med er {#emotions_dlg.flower} 
  • straight arrow
    tellis mom skrev 2012-12-23 14:50:31 följande:
    Här är ett lite bättre kort på mig efter att jag och sambon lekte lekte lite med kameran.

Fin bild! Du har vackert hår och fina armar!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • straight arrow
    Ernst Hugo skrev 2012-12-23 15:39:27 följande:
    Jahapp, blev klassisk badrumsbild dock utan min Skeppshultare

Tummen upp EH!
  • straight arrow
    Variabla skrev 2012-12-23 16:41:51 följande:
    Så, då vill jag bara ha sagt att jag tycker att det är förkastligt att en vanlig människokropp censureras bort utan anledning 

Tror problemet snarare ligger hos de som går in för att konsekvent anmäla varenda bild i tråden för att sabotera trådens syfte, moderatorerna gör trots allt bara sitt jobb
  • Variabla
    straight arrow skrev 2012-12-23 16:52:16 följande:

Tror problemet snarare ligger hos de som går in för att konsekvent anmäla varenda bild i tråden för att sabotera trådens syfte, moderatorerna gör trots allt bara sitt jobb
    Absolut är det så. I första hand anmälarna. Men som moderator ska man väl bara granska och ta bort om det bryter mot reglerna? Det är väl det som är deras uppgift? Bryter ett inlägg inte mot reglerna ska det väl inte bort oavsett hur många som gastar? 
  • Mattias39
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 16:12:26 följande:

Jag får väl slänga in en bild till, bara för att jag fick lära mej ett nytt ord- "egorunka". Jag egorunkar lite extra med att säja att det här är en bild från fjolåret, där jag bara är 48.

Badsugen...HUR bär man sig åt att vara 49 och se ut som 25-30??? Det knepet skulle jag gärna vilja lära mig...! Du är verkligen jättefin!! och det ser ganska härligt ut i vattnet faktiskt... :)
  • Anonym (vackert)
    lille Birger skrev 2012-12-23 13:31:42 följande:
    Här är två bilder som visar varför kvinnorna är snyggare.

Kvinnokroppar:

Killkroppar:

Jag förstår dig precis för jag tycker samma sak och bilderna du valde illustrerar det bra. Jag förstår inte heller vad man ser i män.
Svar på tråden Helkroppstråden