Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

nysnö skrev 2015-11-30 13:16:24 följande:
    Man tackar!
    Hoppas ni alla får en fin måndag och att stormen Gorm inte har slagit till allt för hårt där ni bor inatt <3
    Inte ens Gorm kan väl ha blåst så snålt att inte "The grand man design" kan tänka sig att bidra med en bild? 
  • Påven Johanna
    Neol skrev 2015-11-30 13:44:42 följande:
    Jag skulle få dina vackra och oskuldsfulla kinder att rodna Påven....{#emotions_dlg.djavulsk}
    Den här påven har inget emot att rodna.
  • Påven Johanna
    Neol skrev 2015-11-30 14:07:42 följande:
    När skall denna allsmäktiga Påve få mig att rodna då?
    Det är inte min uppgift. Jag är bara en enkel om än viktig Guds tjänare som fått lov att när Han inte ser vädja om att den del av mänskligheten som fått sig utseendet serverat också visa det. 

"Gud" är förstås samma livsnjutare som de flesta andra. Men i likhet med politiker så vill han inte bli avslöjad under "akten" så att säga.

Hur som helst så gillar både han och jag dina bilder mest. Faktum är att vi emellanåt unnar oss att ha skoj till dem ihop.
  • Påven Johanna
    Neol skrev 2015-11-30 14:20:27 följande:
    Det låter som någon ny slags spännande treenighet det du beskriver. Du och gud som avnjuter en avbildning av mig. Vad skall sekten heta??
    Ja, den döps förstås efter mig. Påven Johannas högst hållna skatter, tycker jag funkar tillfredsställande.
  • Påven Johanna
    Neol skrev 2015-11-30 14:30:04 följande:
    Det låter mycket lovande. Hoppas den får riktigt många medlemmar. Du vet vart du och gud skall skicka 80% av medlemsintäkterna hoppas jag !!
    Gud är inte särskilt generös och det är inte jag heller, är jag rädd. Men jag kan i alla fall från min sida utlova 80% riktigt gudomliga orgasmer till dina bilder.
  • Påven Johanna
    nysnö skrev 2015-12-02 13:22:03 följande:

Känner mig lite extra snuskig idag :*
    Tack alla för era fina kommentarer, hoppas ni har en fin onsdag! :)

Oj! Nu blir grabbarna besvikna när de förstår att du drämde till med lucka 24 redan idag. Det måste ju betyda att du kör baklängeskalender och avslutar med en helkropps i skoteroverall på julafton?
  • Påven Johanna
    Anonym (Snart pappa) skrev 2015-12-02 16:23:43 följande:
    Wow. Ännu en lucka 24! Det är så man kippar efter andan faktiskt.
  • Påven Johanna
    Anonym (Snart pappa) skrev 2015-12-02 16:29:30 följande:
    oj tack, gillar ni så kan det komma fler bilder ;)
    Gillar? Ja, man måste väl vara död för att inte uppskatta den där kroppen. 
  • Påven Johanna
    Neol skrev 2015-12-02 16:40:13 följande:
    Haha, du är störd !
    Det kompenseras av hur snygg du är. 
  • Påven Johanna
    Zack skrev 2015-12-02 18:57:50 följande:
    Ha ha, jag tänkte faktiskt samma sak, men det är ju faktiskt den andre, sååååå :)

Vi får väl se, om jag bjuder på något. Kanske den 13.e med en stjärngossestrut (välj själv var den ska placeras).

Om du vill ge mig en julklapp så kan du ju fundera på vad som ska gömma sig bakom din lucka 24....det måste ju vara något helt speciellt (och inga tomtekostymer och tomteskägg tack ;)
    Efter allt prat om lucka 2 så vore det ju naturligt att följa upp med en stjärtgossebild.  Fram med rumpan. 
Svar på tråden Helkroppstråden