Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

Neol skrev 2015-12-23 18:50:03 följande:

[quote=76149068][quote-nick]Ganyca skrev 2015-12-23 16:29:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Du får gärna komma och DJ:a på min julfest... Seså, plocka upp mixern nu då!!!

Hur många gäster? Jag funderar på att bli Ganycas manager.
  • Påven Johanna

Gott slut och gott nytt alla nakenfisar som på ett estetiskt mycket tilltalande sätt glatt mig inte bara genom innevarande år utan även ett par år dessförinnan. 

Önskar er bra saker och härliga liv under 2016. Hjärta

• Påven Johanna
    Nyfikne skrev 2016-01-02 10:57:23 följande:

Är sällan här så passar på och grattar alla för nya året och önskar er en god fortsättning

Fin bildkomposition! Snygg omgivning och väldigt snygg manskropp. Hotell? 
  • Påven Johanna
    Pinkie Pie skrev 2016-01-06 18:06:51 följande:
    hahaha bara för att du har ett så fint anonymnt nick så bjuder jag på lite rumpa. Hävdar dock fortfarande att kexet har så nära den perfekta rumpan man kan komma!Glad

Det hade inte gått att avgöra ens på ett målfoto vem av er som har den mest perfekta rumpan. 
  • Påven Johanna
    Borka skrev 2016-01-07 10:17:53 följande:
    Snyggt! Gillar att den söta foten skymtar till också :)
    Borka, hur funkar den där fotfetischgrejen - gillar du alla fötter eller bara vissa? Och kan du tända till på en högerfot men slakna igen av den vänstra?
  • Påven Johanna
    Borka skrev 2016-01-07 12:47:34 följande:
    Jag gillar långt ifrån ALLA fötter... Slaknar av grova och otvättade kärringfötter.

En vacker fot för mig är smal och smäcker, välvårdad och omålad! Tånaglarnas form gör mycket också. Tårna, hälar, fotsulorna, är väl det som tänder mig mest med kroppsdelen. Hö eller vä spelar absolut ingen roll.
    Tack för info. 

Själv älskar jag att få mina fötter - speciellt tånaglarna - klippta, filade och allmänt pillade på. Däremot leder det inte till sex men till underbar avslappning och väldigt snabbt insomnande.
  • Påven Johanna
    Aikido skrev 2016-01-07 15:07:07 följande:
    Amen to that! Nästan.

Allmänt pillande av handflator, hårbotten, rygg, ben. Så skönt.

Tilltalar apan i mig verkligen.
    Ja herregud, så bra det är! Tack och lov (för makens del) så njuter jag lika mycket av att pilla som av att bli pillad på. Jag ligger alltid och smeker min mans hårbotten, rygg eller krattar omkring i brösthåret på honom på kvällen tills vi båda somnar.
  • Påven Johanna

Vilken cliffhanger! 

Ska den snyggaste mannen i Mammatill 7:s fan base hitta sin mamma? Kommer de att känna igen varandra med kläderna på? Kommer deras utseende ovanför axlarna motsvara det de båda gillar från halsarna och nedåt? Kommer Mamma att bli mamma till åtta i stället för till sju?

• Påven Johanna
    Smastor skrev 2016-02-09 20:52:02 följande:
    Mmmhm
    Väldigt snygg rygg och sannerligen ett imponerande hipsterskägg! Men är det mögel i taket? 
  • Påven Johanna
    Smastor skrev 2016-02-10 07:56:51 följande:
    Tack och bock.. Mögel behöver vi inte oroa oss för.

Måste man vara hipster för att köra helskägg? :p
    Phew. Vad bra. 

Ja, nu för tiden är det nog faktiskt så. Hipster eller sjörövare.
Svar på tråden Helkroppstråden