Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

En ordningsfråga här: var passar den där cerisefärgade äggformade grejen in?

• Påven Johanna
    lasse88 skrev 2015-12-13 09:47:08 följande:
    Det har du rätt :) Det är insidan som räknas och det är i denns hjärta man vill bli insläpp till :) Ursäkta att jag verkade ytlig vilket jag inte är :)
    Jag tycker definitivt att man kan få vara ytlig i en bildtråd. Det finns inte mycket annat att gå på än ytan i en sådan tråd. 
  • Påven Johanna
    Djupsinnig skrev 2015-12-13 12:44:35 följande:
    Ljuvlig bild!
    Blev också sugen på att tina upp lite..
    Vackre man. Jag föreställer mig att det finns ett par snälla ögon där utanför bild, och kanske skrattrynkor också. Men i alla fall sådana där varma, snälla ögon. 

Det är banne mig det bästa som finns!
  • Påven Johanna
    TheFourthHorseman skrev 2015-12-17 02:50:23 följande:
    Du är så fin.

Om du ändå ville skriva till lilla mig. :*
    Du måste sluta tjata om PM, det är väldigt tråkig läsning och inte alls avsikten med den här tråden och den stämning som är önskvärd i den. Alla, inklusive Mt7, vet att du önskar etablera en privat kontakt - det är helt enkelt inget du behöver upprepa mer. Det räcker med att du framför det önskemålet en (1) gång per kvinna som intresserar dig. 
  • Påven Johanna
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-17 09:38:20 följande:

Borka: Tack snälla du ,du är inte så tokig själv.

78peter: Ja om du hade varit här i värmen ...

TheFourthHorseman: Tack tack!

Gbgnyfiken: Låter mysigt .

Påven Johanna: För min del är det ok o ni andra kan ju bara scrolla förbi.

Ja, jag har förstått att du tycker att det är okej eller kanske till och med bra, Annars hade du väl för länge sedan antingen tydligt tackat nej till privat kontakt eller vid det här laget gett honom möjlighet att skicka dig PM. I och med att du låter bli att agera enligt något av dessa två alternativ så tillåter du tjatet att fortsätta trots att det, som sagt, inte alls är tanken med tråden. 

Tjat är trist. Att inte säga ifrån och därmed bidra till tjatet är också trist. Varför ger du inte honom ett rakt besked om hur du vill ha det? Vad beror sådant på?
  • Påven Johanna
    Anonym (den siste kommunisten) skrev 2015-12-17 10:15:44 följande:
    Huvudproblemet här är ju inte tjejen utan killen. Att han efter att ha frågat ett par gånger och inte fått något PM så borde han förstå att det inte är någon mening. Han borde visa respekt för det.
    Att ni tjejer ibland också kunde vara tydligare är en annan sak. Hon bidrar inte till hans tjat.
    Nej, det är riktigt. Men hon bidrar i alla fall inte till att eliminera det. Och säg inte "ni tjejer" är du snäll, jag kan försäkra dig om att jag är både kvinna och mycket, mycket tydlig. Finns inte en karl som behöver gå runt om känna sig oviss om vad jag vill och inte.

Hur som helst så ser jag gärna att tråden återgår till trådens ursprungliga intention. Jag älskar nämligen den här tråden. Hjärta
  • Påven Johanna
    Anonym (den siste kommunisten) skrev 2015-12-17 10:28:14 följande:
    Ja nu menade jag inte dig utan generellt. Det är sååå många tjejer som varken säger bu eller bä.
    Jag är så glad att jag inte är man. 
  • Påven Johanna
    Mattias39 skrev 2015-12-18 09:07:44 följande:

För att fira trådens 3-års jubileum lite i förskott kände jag att det var läge att upprepa mig...
    För 3 år sen klev jag in på jobbtoan och tog första bilden...idag blev det en ny...

Fin då, lika fin nu. Du ser väldigt mysig ut!
  • Påven Johanna
    Mattias39 skrev 2015-12-18 11:17:40 följande:
    Tack Påven... Kyss

Har du hängt med så länge....?
    Men då är den stora frågan...när dyker du upp?
    Eller har jag lyckats missa dig?
    Jag har varit med helt sedan födelseögonblicket. Cool
  • Påven Johanna

Ingen har missat mig, jag har inte postat några bilder och kommer inte att göra det heller. Jag tittar och kommenterar. Och njuter förstås!

Svar på tråden Helkroppstråden