• Amys

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-04-05 17:44:55 följande:
    Men Amy!! Hänger du inte riktigt med nu?? Jag menade att om RödeRaff varit 20 hade hon fortfarande haft en ovanligt snygg kropp... Jag är ju inte 20. Har ju hamnat här för att jag har en 40 årskris som närmar sig med stormsteg... Torrsimmar lite just nu bara i krisens tecken....
    40års kris.. pfft.. Man ska inte ha en kris förrän man närmar sig ålderdomshemmet. Ålder är ju bara en siffra lilla duDrömmer
  • Amys

Jag tyckte i alla fall att du va het plantan, däremot din planta ser lite ledsen ut.. Du vattnar den för lite;)

• Amys
    straight arrow skrev 2013-04-05 19:37:36 följande:
    Härlig profil, Amy!
    TackGlad
  • Amys

Jaha ja, Några har visst roat sig härinne under nattens gång. Skulle tippa på att personerna i fråga har för mycket fritid och för lite sexliv{#emotions_dlg.djavulsk}Flört

Snygga stövlar, Lotus! Blev sugen på att rota fram mina egna ur garderoben...

• Amys

Blev inspirerad av high heels Cool

Let´s go dancin´   Skål
  • Amys
    Priapus skrev 2013-04-06 15:50:27 följande:
    Får jag lov, Amys?
    KlartSolig
  • Amys
    Priapus skrev 2013-04-06 16:01:15 följande:
    Tätt intill i en virvlande dans!Glad
    Kyss
  • Amys
    NOEL75 skrev 2013-04-06 18:46:06 följande:

Mmm jag som är en sucker för tjejer i små svarta. Alltid lika sexigt och du bär upp det riktigt bra!
    Tack NOEL{#emotions_dlg.flower}
    Nanime skrev 2013-04-06 23:20:52 följande:
    Amy, Rosa och Dolly! Hjärta vad ni är fina tjejer!

Idag har det varit myslördag hos mig ^^

Tack Nanime, DetsammaHjärta  Här kör vi på myssöndag idag:)

• Amys
    Anonym skrev 2013-04-08 07:03:12 följande:

Ytterligare ett exempel på att en tjej måste vara smal för att vara snygg.
    Man behöver inte vara smal för att vara snygg. Däremot behöver man gå ner i vikt om man är väldigt överviktig, för att minska risken för sjukdomar som kan komma vid fetma. För sin egen hälsas skull alltså. 
    Känner man sig fin och attraktiv, oavsett vad vågen säger, så syns det utanpå. Hållning och självförtroende kommer man långt med. 

Svar på tråden Helkroppstråden