Helkroppstråden

Jag kör på lite söndags(a)mys, naket, kläder hör till vardagen.

och er andra på en Fredag
Amys - vilken otroligt vacker kropp du har! Wow!!

De värmer så mycket att jag inte vet vad jag ska svara mer än tack! Hoppas ni alla får en underbar lördag!Godmorgon hoppas ni har en skön morgon! :)

Vill i tusenfalt tacka för alla otroligt fina ord ni tar er tid att ge mig varenda gång jag bjuder på en bild. Eftersom ni fått skåda mig på alla möjliga vis har jag inte så mycket mer att erbjuda. Och tänkte därför lämna över mitt utrymme till nya vackra kroppar att skåda. Tack än en gång för glädjen ni gett mig! Kärlek till er alla. På återseende kära ni. Och trevlig helg!

Gör ett försök till att sprida lite värme och kärlek till er alla som lämnar små spår i pm till mig, den här bilden är till er. Jag uppskattar alla era fina ord och säger tack på detta vis.
Ha en riktigt mysig 1:a advent.
Kram på er.

Kapar tråden med en liten bildkavalkad på min helkropp från alla håll och kanter dagen till ära. Grattis tråden!

Amys!!!
Finns andra sätt att tortera oss på!!

NN, Amys och quexet - vilka vackra pinglor ni är allihopa!!

. Du är väldigt läcker.
Bjuder på en till bild nu när jag ändå är inloggad och säger godnatt till er alla vackra människor där ute och om vi inte ses innan så önskar jag en god jul och ett gott nytt år till er alla!

Hoppas alla haft en skön och lugn ledighet och bra start på det nya året. Kram på er.

Förundras över hur odödlig den här tråden är, måste bero på alla fina människor som vistas i här. Med den reflektionen tänkte även jag bjuda på en bild. Önskar er en härlig kommande vecka. Kram