• Amys

Helkroppstråden

Anonym ( ) skrev 2013-05-15 11:43:27 följande:

Du menar alltså att de blir avstängda för att de bryter mot FL:s regler, sen bryter de mot FL:s regler genom att registrera ett nytt konto för att återigen kunna bryta mot FL:s regler? Om behovet att posta nakenbilder är så pass stort känns det lite osunt.
    Och så finns det människor som orkar bry sig om vad andra människor gör och inte gör, peka finger hit och dit. Suck!
  • Amys

Trasig som jag är kan jag ju bjuda lite till på mig själv.

• Amys
    Anonym (Not) skrev 2013-05-15 14:52:17 följande:

Tråden är öppen för alla. Detta är ett diskussionsforum. Ingen klapp på axeln tråd.
    Varför väljer man att hänga i en tråd där det som skrivs och läggs upp bara irriterar en? Och om man nu ska påpeka något negativt kan man ju i alla fall göra det som icke anonym! Alla anonyma negativa kommentarer hamnar i sophögen under, "Vem fan bryr om vad du tycker?"
  • Amys
    lollat skrev 2013-05-20 12:57:44 följande:
    Ouu! Du är så jävla snygg! Jag kollade igenom dina inlägg och såg att det första du skrev i den här tråden var ett svar till mej. Hjärta
    Ja, tänka sig som det kan vaFlörtKyss
  • Amys
    Anonym (Cosplay) skrev 2013-05-21 23:02:03 följande:
    Nej, det är bara unga, riktigt vältränade tjejer som kommer undan med navelpiercing. Men snygga tuttar!
    Ah, attans också. Då ska jag genast plocka ut den. Puss på dig
  • Amys

W är ju uppenbarligen väldigt intresserad av dig FV. Personen har antagligen fastnat på förskolenivå och tror att kärlek börjar med bråk fortfarande gäller.

• Amys

Får börja dölja piercingen för att göra anonyma älsklingar till lags......

Men nej, det ville sig helt enkelt inte.. Typiskt.

• Amys
    Anonym (tjockis) skrev 2013-05-22 12:45:51 följande:

Nä den var inte alls fin Tungan ute men hade bara avklädda bilder i övrigt.. Drömmer
    Jo den var fin, men du är fin utan kläder ocksåFlört
  • Amys
    lollat skrev 2013-05-22 13:10:53 följande:

Åååh! Mina favvosar! Båda ni två har en perfekt fyllig krypp, härligt saftig rumpa, lagom rund mage som ser ut att kunna hålla en bäbis från en karl på 2 meter och riktigt fina bröst som kan mata densamme till en riktigt viking.

Ja, jag blir lite Darwinistisk när jag kollar nakna kroppar. 
    Tack, tror jag!Flört Men då ska du se oss tillsammans iställetTungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden