• Amys

Helkroppstråden

Knin skrev 2013-05-29 09:46:42 följande:
    WoW, ska vi gifta oss?Hjärta men en sån goding som du är ju redan upptagen..
    Ja men månggifte verkar vara min grej, frågan är om alla män är med på samma nivåDrömmer
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-29 09:53:23 följande:
    Bjuder på dekolletage idag. Solig

Snyggt!!!{#emotions_dlg.flower}

• Amys
    lollat skrev 2013-05-29 09:59:12 följande:
    Masters uppsatsen inlämnad igår och idag är det sovmorgon!

Jag gillar mej själv bäst uppifrån, synd att nästan inga får uppleva den viewen. (198 cm)
    Lång och ståtlig med andra ord..  tror det är något annat som också är det när flaggstången väl har hissats.Flört 
  • Amys
    lollat skrev 2013-05-29 11:26:17 följande:
    Så mycket godis kan jag inte erbjuda om man jämför med andra hunkar i tråden. Däremot har jag en ganska snygg skjorta, kanske var det den som gjorde hemsläpet möjligt i början av månaden?

Efter att ha legat i soffan med damen en stund, brallorna åkt av halvägs och hon i bara underkläder, behövde jag gå på toa. Jag skulle bara kontrollera att jag var så snygg som jag kände mej.

Inte speciellt smickrande bakgrund eller ljussättning.

Såhär glad var jag dock när jag stod utanför lägenheten en annan gång.

Haha, Va härlig du är!!Solig
  • Amys
    Mattias39 skrev 2013-05-29 14:34:05 följande:

Määääh...jag trodde du var på MIN sida, Amys...?!? Flört
    Men...vilken sjukt läcker kropp du har...den är inbjudande...liksom... Drömmer
    Aha...du kanske ÄR på min sida ändå...? Flört
    Klart jag är på din sida, ville bara ge dig en liten hint om att mina ögon vill se en naken Mattehäck snartDrömmer Flört
  • Amys
    Mattias39 skrev 2013-05-29 14:54:30 följande:

Tänker mer på att jag komemr att få problem att utföra vissa saker om du envisas med att lägga upp såna bilder... Skrattande

Aha...du menar såååå... OK då... för din skull Amys... Flört
    Åh Tack!Kyss Nästan så man vill vända dig om och sätta sig på ditt "knä"!Drömmer
  • Amys

Anton, Knin och Lightonarainyday... 

Härligt att se mer manligt i tråden och läckra är ni! Anton, måste hämta andan varje gång du lägger upp bilder, dina armar är inte och leka med, tänk att få krama dig!Drömmer

• Amys

Godmorgon {#emotions_dlg.flower} (alla anonyma också, godmorgon på er)

• Amys
    Anonym (X) skrev 2013-05-30 10:05:32 följande:
    Grejen är den att jag tror att ni som postar bilder här inte får ligga alls. Utom Fv då. Annars skulle ni inte ha det behovet av självbekräftelse.
    Förstår inte vad du menar, jag ligger ofta, i sängen och sover.....
  • Amys

Lite tuttar kanske får anonymarna på bättre humör?Förvånad

• Amys
    justnextdoor skrev 2013-05-30 10:35:33 följande:
    Amys... Ska vi "icke-anonyma" blunda? Jag är lite osäker på vem som gör vad och vilka regler som gäller
    Ja blunda. Det var enbart till de anonyma! Kändes som de behövde det. Du får kika i andra tråden iställetTungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden