Inlägg från: Anonym (Dumspirospero) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-08-01 17:25:03 följande:
    Fjärrkontrollen!! Herregud har du memorerat mina gamla bilder? Känns onödigt att mötas i fantasin om de ändå möts är det lika bra att låta fantasi och verklighet flyta ihop...Oskyldig... Kanske kan styra dig med fjärrkontrollen för att få lite saker att hända.... Tungan ute
    Har bildminne bara Tungan ute så upp med fjärrisen  
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (KeyD) skrev 2014-08-01 17:20:53 följande:
    Tack så mkt :) Var ett litet test bara egentligen :)
    Det var ett bra test dina axlar och armar är något som skulle behövas visas oftare  
  • Anonym (Dumspirospero)
    ÄngDal skrev 2014-08-01 17:30:59 följande:
    [quote=73715499][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 13:29:46 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag konstaterar vad övriga redan gjort: du har en rumpa i världsklass. Jag är tacksam över att få uppleva detta, att få se något så sexigt och vackert och fullständigt formfulländat.
    Tack
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-01 18:19:30 följande:
    Tror jag sparar på den ett tag så jag har något kvar att spela ut längre fram om det behövs plus att det är lite tidigt på kvällen fortfarande för såna avslöjande bilder.... Tungan ute
    WTF 
    Hahahaha..nu blev du torrboll igen  
  • Anonym (Dumspirospero)
    ÄngDal skrev 2014-08-01 18:38:25 följande:
    Så länge jag andas, hoppas jag att kunna få titta på bilder av den vidunderligt vackra skapelse som är du.

Inga bilder på dina bröst som du vill komplettera rumpan med...?
    Det där fick du ihop bra, det var snällt sagt

Mina tuttar är absolut inget att visa upp!
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-01 18:51:22 följande:
    Är det visst! smile5.gif Hur vackra som helst! smile2.gif
    Hahahahaha..här har vi väldigt olika åsikter....hörru! Vad har vi sagt om boobs snack?!  
  • Anonym (Dumspirospero)
    ÄngDal skrev 2014-08-01 19:58:40 följande:
    Tack, darling :)

Och du, det här har vi ju snackat om en gång tidigare - du får inte tala illa om dig själv. Dina bröst är jättefina och du kan vara en av de sexigaste trebarnsmammor som landet har att erbjuda. 

Tyvärr saknas ju dina bilder bakåt i tråden så jag kan inte "bevisa" det... Skrattande
    Har aldrig lagt ut bröstbilder i tråden, så du har lite svårt att "bevisa" det och det är något jag aldrig kommer lägga ut heller  
    Men tack för komplimangen! 
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (KeyD) skrev 2014-08-01 22:11:24 följande:
    Kul! Om det verkligen uppskattas kanske det ligger något i det du säger ;)
    Ja, så om du har några fler bilder på armarna och axlarna så är det bara att visa på
  • Anonym (Dumspirospero)
    blomkrukan01 skrev 2014-08-01 22:41:36 följande:
    Armar och axlar verkar gå hem? :)
    Snyggt
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (KeyD) skrev 2014-08-01 23:42:52 följande:
    Kanske inte just så specifikt (ännu) men kan väl bjussa på en till liknande bara för dina vänliga kommentarer :)
    Va snällt! Och bjussa på du bara, dessa armar är ingen idé att gömma  
Svar på tråden Helkroppstråden