Inlägg från: Anonym (Dumspirospero) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

• Anonym (Dumspirospero)
    ÄngDal skrev 2014-08-02 18:55:14 följande:
    Distansförhållande?

Vi behöver att kärlek spirar i tråden nu och inte bara all den kåthet och åtrå som vanligtvis är ett resultat av kvinnokroppar som Nyvakens och manskroppas som blomkrukans (alltså perfekta kroppar som väcker mäns och kvinnors lust).
    :)
    Va mysigt med kärlek sånt där kärpirr som blir i magen och man biter sönder naglarna, nu kom jag på varför jag alltid har så långa naglar hahaha
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-02 19:42:24 följande:
    Dina bilder blir bara mer och mer livfulla...ändå håller du på att ta död på en! smile2.gif Jösses vilken kropp! smile5.gif
    Oj, men då kanske det är dags att jag slutar skicka dig bilder! Menar att jag vill ju ha kvar min fina vän tack
    Zack skrev 2014-08-02 19:45:31 följande:
    Någon sa en gång att "vill man bli fin får man lida pin". Jag hoppas verkligen inte att du har fått lida så mycket pin för att bli så där himla fin :)
    Tack
    Hahaha..nädå! Det kan jag knappt påstå att jag gjort har sett ut ungefär såhär sen jag va 14 och det är ett x antal år sen

• Anonym (Dumspirospero)
    ÄngDal skrev 2014-08-02 18:00:09 följande:
    Herregud så oemotståndligt vacker du är när du står på det där sättet, du visar verkligen upp dina kvinnliga former och smäckra kroppslinjer på sexigast möjliga vis...
    Tack så mycket
    blomkrukan01 skrev 2014-08-02 18:13:58 följande:
    Grymt fin bild ;)
    Tack

• Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-03 09:29:48 följande:
    Nog för att det är Söndag och så men hallå...lite bilder kan ni väl lägga upp? smile2.gif
    Du börjar dagens bild okej!!
  • Anonym (Dumspirospero)

Där kom lostens fjärris fram Drömmer

• Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-03 12:29:21 följande:
    Det är ingen  fjärris, det är en ipad..... Oskyldig
    Oj, så platt? Hahah
    En fjärris passar bättre proportionellt
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-03 13:02:43 följande:
    ....som jag har i handen. Vad tänkte du på??

Vad lustigt att du bara poppade upp sådär när jag postade den där bilden. Nästan så man kan tro att du har någon slags trojan i min dator... Men jag är så glad ändå. Du föder mina fantasier på ett så förnämligt sätt....Oskyldig

Ohh tack Chica!!! Vi är väl med i samma förening tror jag....
    Oj, ja men då har vi helt olika tänk! 

Jag har varit inne till och från hela morgonen men visst vi kan låtsas att jag smyger in när losten postar Cool
    Posta på så min fantasi kan ta fart, bilden ovan var lite suddig
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-03 16:00:34 följande:
    Åhh har du varit här till och från hela morgonen och tittat efter mig. Du är bara för gullig Kyss... Spanar efter dig hela tiden också men du är ju så restriktiv med ditt postande så det är lite som att gå på tryffeljakt i ett stenröse. Skrikandes

Tror säkert din fantasi jobbar på bra alldeles oavsett mängden bilder jag postar....
    Vi kan låtsas att det är så...hahaha
    Jag vet och plötsligt händer det kan ju inte posta för mycket Tungan ute

Hahaha..ja min fantasi är det inget fel på, den går på högvarv på kvällarna Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden