Inlägg från: Anonym (Dumspirospero) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-05 20:52:27 följande:
    Mycket kläder för en dag som denna.... smile2.gif Sen är det verkligen imponerande att du burit 3 små, man blir osökt att fundera vart du hade dom? smile5.gif Snyggt hur som...men snälla nästa gång, mer hud tack är alldeles för mycket på den där kroppen...för att göra sig rättvisa! smile2.gif
    Då kan vi ju börja med att du visar hur mycket mera hud du menar hahaha
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-08-05 21:13:13 följande:
    Tackar, så tror jag att jag vet på ett ungefär vart jag ska förlägga mitt camp....och det är en del längre norrut än mitt sommarhus belägenhet verkar det som. Jag hör av mig när det är dags så att du kan hålla utkik efter en lättare förfrusen campist. Jag bjuder på pulverkaffe och Bullens pilsnerkorv på första daten ;)
    Vi behöver nog reda ut några saker först!
    Jag dricker liksom inte kaffe! Så nu har vi rett ut det men korv gillar jag  
    Jag väntar här med spänning och helt plötsligt fick orden en helt ny innebörd; ge aldrig upp in i det sista finns det (sn)hopp!
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-05 21:17:17 följande:
    Haha...kan jag väl, är bara att skicka en nakenbild så ska jag rita på bilden hur jag menar! smile2.gif
    Sånt håller inte jag på med vet du väl Oskyldig hahahaha! Så jag räcker upp två händer på att du visar istället! 
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-08-05 21:39:52 följande:
    Jamen så har vi i alla fall rett ut det med kaffet. Passar en Lipton tepåse eller pulverchokladmjölk bättre så finns det säkert plats för det också i packningen :)....och nu är det ju trots allt inte drickat som är viktigt, men det första ögonkastet och myspys under tältduken när daggen har fallit och stjärnorna lyser upp natthimlen :)
    En tepåse passar jättebra om det finns massa socker!? Haha
    Jösses vilken romantiker jag har hittat varför tältduk när man kan ligga under bar himmel och titta på stjärnorna känns som man har lite mer plats att röra sig på då
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-08-05 22:33:37 följande:
    Ha ha, jo det är klart att det är en fördel att inte ha tältet som en begränsade faktor för "rörelsefriheten" :)....och antalet voyeurer på campingplatserna lär nog också vara rätt begränsade på den här tidpunkten av året, så "open air it is" ;)
    Japp, rörelsefriheten "is da shit" fast när jag tänker efter så kan ett litet tält vara ganska mysigt, man kommer så nära, kanske måste dela sovsäck också  
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-08-06 22:07:12 följande:
    Vad var det nu du sa igår om att vänta på något gott.....det här var i alla fall något gott som verkligen var värt att vänta på. Nya underkläder? Inget jag har sett tidigare i alla fall, men snyggt och färggrant är det, vilket passar utmärkt till den kroppen ;)
    Hahahaha..man kan ju tro att du gått igenom min underklädslåda, har du det?   tack så mycket, bara att bjussa igen  
  • Anonym (Dumspirospero)
    swed38 skrev 2014-08-06 22:32:55 följande:
    Mmm..perfekt att vila ögoen på innan läggning...
    Tokfin du är!!

Solig
    Beundrare skrev 2014-08-06 22:49:27 följande:
    [quote=73747597][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-06 21:56:43 följande:[/quote-nick][/quote]
    Kan bara instämma med alla andra, riktigt sött!
    Tack så mycket

• Anonym (Dumspirospero)
    Mollsans skrev 2014-08-07 22:21:25 följande:
    städat lite här hemma idag och råkade hitta denna trasa längst in i garderoben. kunde inte låta bli att göra ett litet collageSolig
    Snyggt mollsan  
Svar på tråden Helkroppstråden