Inlägg från: Anonym (Dumspirospero) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-05 09:15:30 följande:
    Haha...ja men med kompensationen så var det värt en tom ruta! smile5.gif
    Hahaha...låt det inte bli nån dålig ovana nu kan ju inte hålla på så vettu!  
    Förresten bara att kompensera tillbaka
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-05 09:27:49 följande:
    Haha...du känner nog mig alldeles för bra för att inte tro annat än att detta blev en vana direkt! smile5.gif
    Haha...har inte tid, vissa jobbar! smile2.gif
    Ja jag gör ju det men jag kan bli väldigt envis också! 
    Hade en till bild, men nu har inte jag heller tid längre
  • Anonym (Dumspirospero)
    NeedfulThings skrev 2014-08-05 12:13:53 följande:
    Idag tänkte jag att ni skulle få se den riktiga NT, rakt upp och ner, utan poser!

Det är lätt att framkalla rundare former och mer timglas genom att bara svanka lite, eller att tex böja på ett knä.

Men ja, så här ser jag ut Glad Hoppas jag är ok ändå Flört

Så otroligt vacker du är!!
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (The gap) skrev 2014-08-05 12:36:20 följande:
    Herregud NT, du måste ha BMI = perfekt...

Vi kör pose-fri tisdag då :P Tanig, liten trebarnsmor utan svank och silikontuttar.
    Tycker du är en grymt vacker trebarnsmamma!!
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-05 13:02:32 följande:
    Hakar på the gap och NT, ni är brutalfina båda två!
    Har dock ingen helkroppsspegel på jobbet så jag blev lite krokig ändå :)
    Du lyckades iallafall, riktigt fin kropp!!
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-08-05 17:25:52 följande:
    Vi är här, men har full schå med att kommentera alla vackra kvinnors bilder ;)
    Jösses, herregud vilken kropp!! 
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-08-05 19:36:33 följande:
    Precis det samma som jag brukar tänka varje gång jag ser dig....nästan lite soulmates- varning över det :)
    Tänk om och hur ska vi luska ut det då? Du hade ju inte sommarstugan i mitt område iallafall sprang runt som en jävla yr (k**) höna här ju! Hahahah
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-08-05 20:08:01 följande:
    Ha ha, jag stod ute på altanen varje kväll och höll utkik efter en kvinna som såg såväl vacker som lättare förvirrad ut ;)....det får bli campingsemester nästa år så att jag kan vara lite mer mobil. Lär ju öka chanserna för jackpot något ;)
    Hahaha...ska jag behöva vänta ett helt år på min kanske soulmate?! Nu börjar jag förstå innebörden av; den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge! Men hallå, ett helt jävla år?! Jaja! Återigen ekar frasen i huvudet! Får väl börja tänka; ge aldrig upp, in i det sista finns det hopp!  
  • Anonym (Dumspirospero)
    blomkrukan01 skrev 2014-08-05 19:52:18 följande:
    Slänger väl in en tisdagsbild jag med då :)

Trevlig kväll alla!
    Ååååå! En rygg en fin rygg
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-08-05 20:47:54 följande:
    Ge mig några ledtrådar då om i vilket område jag ska söka dig, så kan jag redan nu börja planera nästa semester. Jag har en sovsäck som klarar ett par minusgrader samt några semesterveckor till som kan användas till camping i höst. Kunde ju kanske skynda på det hela lite grand ;)
    Jag och geografi! Men jag försöker förklara! Ca mitten av landet, lite längre ner och mot höger kanten om du ser kartan framför dig! Nu tror jag det blidde rätt! Hahah
    Det är ju tur att jag är så liten så vi får plats i en sovsäck och värmen får vi automatiskt glöm inte stormköket, brukar bli så blåsigt här på hösten bland björkarna! 
Svar på tråden Helkroppstråden