• ÄngDal

Helkroppstråden

Anonym (MissLi) skrev 2014-08-17 10:34:32 följande:

hehe näe dom behöver inget support. men det är ju alltid snyggt med underkläder. Ibland är less more så att säga ;) man ska ju inte avslöja allt, då¨försvinner det spännande.

Ängdal min vän, vi har pratat i en annan tråd för ett tag sedan.... kan du gissa vilken tro? Då hade jag inte denna signaturen dock.

Åh, spännande, mystiska Miss Li! Skrattande

Med tanke på dina välfomade behag kan jag gissa att det handlade om en balkong bland annat...? ;) SoligCool
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-08-17 13:35:12 följande:

Där ligger man ju i lä! Snygg! [quote=73815359][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-17 13:18:59 följande:[/quote-nick][/quote]

Dumspirospero är väldigt läcker, men inte ligger du i lä, NT, du ligger inte i lä för någon...! Glad
  • ÄngDal
    Anonym (MissLi) skrev 2014-08-17 13:41:35 följande:
    Nix....det gällde mer "ömma" punkter. Balkong känner jag inte till.
    Aj, tusan, jag trodde att du kanske var kvinnan med stora fina naturliga bröst som brukade sola topless på en i princip insynsskyddad balkong men som hade fått klagomål från grannen som verkligen fick anstränga sig för att få se henne (men vi var överens att det troligen var en svartsjuk fru som låg bakom, haha).

Mer "ömma punkter" säger du, jo jag har diskuterat några sådana saker i ett par trådar. Nu blir jag riktigt nyfiken, haha! Skrattande
  • ÄngDal
    Anonym (MissLi) skrev 2014-08-17 15:09:07 följande:
    En bdsm tråd som jag startade om jag inte placerar dig fel....?
    Det gör du verkligen inte, det är ett ämne som intresserar mig en hel del... {#emotions_dlg.djavulsk}Oskyldig

Nu måste jag ju försöka hitta vilken det kan ha varit! Tungan ute
  • ÄngDal
    Anonym (MissLi) skrev 2014-08-17 15:53:05 följande:
    Minns inte riktigt men den kan ha hetat "plötsligt intresse för hårdare tag".......
    Jag har hittat tråden... Skäms

Wow...är det DU...som har de tankarna och som ser ut så dessutom... Tungan ute 

Jag antar att din man fortfarande är "salig" och att utvecklingen gått åt det håll du antydde när du skrev ditt sista inlägg... Drömmer

Herregud, säger jag bara... {#emotions_dlg.djavulsk}Oskyldig
  • ÄngDal
    Anonym (MissLi) skrev 2014-08-17 16:26:11 följande:
    mmmja inte direkt.... det blir aldrig till den nivån jag vill. Man faller lätt tillbaka i gamla spår även om jag visar och säger hur jag vill ha det. Väldigt synd... antar att det inte känns naturligt för honom att vara fysisk på det sättet.

haha japp det är jag ? hur trodde du jag skulle sett ut? Blekfet och gråhårig?
    Aj då, synd, tråkigt att höra :(  Jag vet ju vad du ville, vill. Trist att det inte faller sig lika naturligt för din man. Om du vill diskutera sånt här närmare, får du gärna skriva till mig så slipper vi kapa tråden, haha. Oskyldig

Nej, det hade jag inte förställt mig dig som, haha, jag trodde nog att du var läcker men att tro att du skulle vara en sån het sexbomb som du är med sån kropp...det kan man ju inte bara utgå från... Glad
  • ÄngDal
    Anonym (MissLi) skrev 2014-08-17 16:39:20 följande:

Rart sagt ängdal. Det värmer. Får väl gå från undergiven till dominant då så jag får min vilja fram. Eller också får jag väl leva ut det via text här och med fantasin. Ska överväga ditt förslag. Gillar inte att bli offentlig och det måste man väl om man ska skriva mail här?

Sjukt modigt och härligt av alla att lägga ut bilder här i tråden! Så många fantastiska kroppar att njuta av!

:)  Ja, du får väl byta inriktning...eller fantisera. SkämsOskyldig

Du får som sagt gärna skriva till mig, jag brottas med dessa tankar själv och det är alltid trevligt att kunna prata om det med en likasinnad. Du kan ju skaffa en mer hemlig profil eller så litar du på att det som sägs stannar mellan oss. Jag är en gentleman och kan bevara förtroenden! Glad

Du tillhör ju själv de modiga, men det är bara att hålla med: det finns så många otroligt fina människor här (och inte bara på utsidan).
  • ÄngDal
    EveBabez skrev 2014-08-17 16:09:51 följande:

Vad snälla alla människor är här, blir så glad av era positiva kommentarer! Solig

Inte så konstigt, du är ju jättefin i den där klänningen och den där kroppen och det sär ansiktet och den där plutläppen... Glad
  • ÄngDal
    Dress skrev 2014-08-17 15:28:52 följande:

Önskar det var en sådan här dag istället för detta evinnerliga regn :P Jag känner mig bortskämd efter denna härliga sommar! :)

Klassisk bikini, otroligt söt och samtidigt väldigt sexig...och med den kroppen dessutom... Cool
  • ÄngDal
    Anonym (MissLi) skrev 2014-08-17 17:23:23 följande:
    Jodå det är jag säker på. Att bli tagna hårt och bestämt vill säkert de flesta men det vore spännande att få veta hur många som tänder på riktig smisk, att bli fastbunden från fötter till händer och verkligen få lyda kommando! :D
    Det är ju inte alla, förstås, men det finns en hel del kvinnor som tänder på det också...tyvärr är du inte ensam om att bo ihop med en man som inte vill eller förmår att hantera denna situation. Eller män som har det omvända problemet. Så det finns många oförlösta drömmar därute, tyvärr, både hos män och kvinnor.
Svar på tråden Helkroppstråden