• ÄngDal

Helkroppstråden

Anonym (Solar) skrev 2014-08-18 21:42:07 följande:

Då har man varit på gymmet igen

Grym på gym!
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-08-18 23:11:28 följande:

Städhjälp någon? Solig

Ååhh, jag kan inte med ord förklara hur mycket jag älskar din utklädningslåda..!

Du är så grymt sexig, NT! Tungan ute
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-08-19 11:54:37 följande:

Mitt godmorgon-bidrag Glad

Det är alltid extra härligt när du visar dig i helfigur för din kropp är så fin att man alltid vill kunna se allt och bara sitta och drömma och titta på dig och drömma och titta och drömma och titta och... {#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    ÄngDal skrev 2014-08-19 12:05:24 följande:
    Det är alltid extra härligt när du visar dig i helfigur för din kropp är så fin att man alltid vill kunna se allt och bara sitta och drömma och titta på dig och drömma och titta och drömma och titta och... {#emotions_dlg.flower}
    Glömde att säga att man kan fantisera också...om både det ena och det andra... Oskyldig

Hjärta (det får du för att du var troslös när du tjänstgjorde som franskt hembiträde, kära vackra NT)
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-08-19 14:01:12 följande:

Glömde denna förut, men ni får den också bara för att tisdagar är så otroligt tråkiga!

Din svank och midja och höfter och stjärt är i samma liga som dina bröst. Hur är det ens möjligt att vara så vacker och sexig som du...?

Heter du Afrodite på riktigt? Visst är du en gudinna, nedstigen från skyarna? Änglarna sjunger lovsånger till din ära och vi är alla, män som kvinnor, dina ödmjuka beundrare...fyllda av feberheta fantasier om blott en enda natt tillsammans med dig...
  • ÄngDal
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-19 19:09:43 följande:

Det vill säga snuskhållet haha

Fan alltså, fröken S, den där handen...herregud...den är ditt signum...och den är underbar...du är underbar...
  • ÄngDal

[quote=73838020][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-20 18:39:54 följande:[/quote-nick][/quote]

Du är så otroligt fin! Helt underbar... :)

• ÄngDal
    LaChica skrev 2014-08-22 16:47:59 följande:

Trevlig helg 

Vilken het fullblodskvinna du är!
  • ÄngDal
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-23 11:22:08 följande:

Den här lilla snuskisen låter meddela att hon haft en hyfsat kreativ förmiddag ...

Snyggt och läckert, perfekt klädsel för din sexiga lilla kropp...och för kreativa, snuskiga lekar som jag gissar att du är både sugen på och duktig när det gäller teknik och utförande... ;)
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-22 23:42:08 följande:
    Är man sjuk och frysen så tar man med sig en filt ut och lägger sig i solen.
    Åh, sommarförkylning är aldrig roligt. Hoppas att du kryar på dig, sötnos :)
Svar på tråden Helkroppstråden