Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 12:55:57 följande:
    Meh, vafan du är ju fullt påklädd ju smile5.gif
    gör om gör rätt!!!!!!!! Hahahahaha...

Så nu är det bara för lost att näcka smile2.gif  
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-01 12:57:40 följande:
    Kan inte annat än hålla med smile5.gif
    Ehh men det är ju ändå taget med vaselin på linsen! Det är ju ändå rätt porrigt måste ni väl hålla med om!?

• LostInTranslation
    Amys skrev 2014-08-01 13:11:16 följande:
    Dig är det verkligen något bekant över...Dyker upp en massa andra bilder i mitt huvud när jag ser denna bilden...DrömmerKyss
    Jaså...låter intressant... Inget traumatiskt bara hoppas jag. Vill ju vara en feel good kille... Oskyldig
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 13:18:03 följande:
    Här vill man ha det ännu porrigare! Men idag är du en torrboll tydligen smile5.gif  
    Torrboll?? Den effekten vill jag verkligen inte ha på någon i den här tråden, det är helt emot visionen om vad jag kan göra för mina medmänniskor Kyss
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 13:29:46 följande:

Och det var något sjukt bekant över den djävulskt heta rumpan!!

• LostInTranslation

Bättre såhär då hoppas jag?..... Pang på utan vaselin...

• LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 14:21:07 följande:
    Helt klart bättre,  nu börja du tänka med riktiga huvudet...hahaha
    Fattar inte vad du ska ha vaselin till? Kan man sin sak behövs inge vaselin smile5.gif hahahah

Några bilder till skulle vara trevligt att se smile2.gif  
    Jamen detsamma, det är ju ett givande och tagande och jag ligger en bild plus trots allt.. Vaselin kanske var lite väl old fashioned. Du kanske vill gå med i min studiecirkel i porträttfoto så får du visa mig hur man får fram den där riktigt dimmiga känslan i bilderna utan att fuska med vaselin på linsen?? Oskyldig
  • LostInTranslation
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-08-01 14:27:58 följande:
    Ja, herregud. Man vill mata dig med de finaste primörer, de egna bröstvårtorna, dubbelmarinerad oxfilé, potatis- och kronärtskockspuré, fitta och champagne. 

Du är verkligen ett stycke kroppskonst. En av de snyggaste män jag någonsin sett. 
    Underbara Jane!! Du får det att vattnas i munnen på mig. Menyn är helt i min smak.... Det står alldeles för sällan fitta och champagne bland efterrättsförslagen på de etablissemang jag brukar besöka. Du skulle garanterat väcka en väldig aptit om jag bara visste vart ditt kök bodde Oskyldig
  • LostInTranslation
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-01 15:25:09 följande:
    Mycket bättre smile5.gif
    Så skönt att få tillfredställa haha...
    NeedfulThings skrev 2014-08-01 15:45:55 följande:
    Nu ska jag iväg på äventyr hela helgen, så jag lämnar er med denna bild på mina inoljade tuttar Glad

Jäklar vad vackert Needful!! Den fick mig verkligen att tänka på äventyr. Ser sjukt inbjudande ut....olja är underskattat!
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 15:55:36 följande:
    Den är inte dimmig....du sitter för nära bilden och flåsar! Hahahahahahahaha
    Gött att få lite nytta av allt flåsande man behöver utstå när fotoklubben sammanträder...Flört
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 16:00:30 följande:
    Japp, nu är losten tillbax, mera sånt till kvinnorna smile5.gif  
    Mera Dumspirospero till männen .....och jag tror jag hittade slipsbilden om man skall behöva köpslå
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-01 15:58:58 följande:
    Tack så mycket smile1.gif  
    Och du har fan dom snyggaste boobs jag sett! 
Svar på tråden Helkroppstråden