• ÄngDal

Helkroppstråden

Anonym (Lite kallt ;)) skrev 2014-09-13 11:06:45 följande:

Men vad fin sagt ängDal :) tackar

Tack själv :)
    Vad som är ännu finare är ditt dekolltage ? jag har sällan skådat ett finare och mer imponerande än ditt. Dina bröst är i sanning helt makalösa.Glad

Jag hoppas att du inte störs av att män sällan tittar dig i ögonen... Flört 
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-09-13 10:09:04 följande:

Godmorgon!

Med den där vackra och sexiga kroppen borde du aldrig behöva vara ensam... Solig
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-09-13 12:56:49 följande:

Behöver smisk. ;)

Ja, det behöver du. Du har varit en mycket stygg studentska. Det är bara för unga fröken att ställa upp sig och ta emot det välbehövliga straffet...
  • ÄngDal
    Anonym (bea) skrev 2014-09-13 13:37:36 följande:

Testar en premiärbild...

Och vilken succépremiär. Du är väldigt yppig och väldigt sexig. Fler föreställningar tack! :)
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-09-13 14:09:04 följande:

Det var inte bara mys framför spegeln igår

Men herregud...herreminskapare...bomber och granat och anfäkta och anamma och regera...

En studie i fullständig perfektion, NT. Jag kan omöjligt kora en vinnare mellan dina bröst, rumpan, magen, svanken, benen (i de där skorna).

Änglarna gråter av glädje när de får se dig, Afrodite säger: "Min tvillingsyster, Venus!".
  • ÄngDal
    Anonym (Lite kallt ;)) skrev 2014-09-13 11:43:46 följande:

Nej gillar uppmärksamheten ;)

Det är ju tur ;)

Jag skulle nog inte kunna sluta titta på dem. Å andra sidan gissar jag att resten av dig inte går av för hackor heller... :)
  • ÄngDal

Åh, finaste, du kan ju inte tacka på ett bättre sätt...med de mest underbara bröst som tänkas kan *en puss på varje*

• ÄngDal
    Snuskig1 skrev 2014-09-13 18:22:16 följande:

Lördagkväll = tuttkväll :)

En underbar kväll, den bästa! :)
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-09-13 18:11:12 följande:

Måste lugna ner mig lite innan jag tror på att du är på riktigt. :O 

Här är liiiiite längre upp. 

Riktigt fin kropp du har :)
  • ÄngDal

[quote=73988059][quote-nick]Snuskig1 skrev 2014-09-13 18:43:58 följande:[/quote-nick][/quote]

Underbart att få se så mycket av dig, Fröken S. Du är så läcker, inte minst det du gör ned lilla handen...mmm....

Svar på tråden Helkroppstråden