• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Liberatated
    Liberatated skrev 2013-12-13 22:51:13 följande:

Godnatt snygga kvinnor smile5.gifphpyKJXNo92193.jpg

Citera
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-13 22:51:28 följande:
    Mmmhh...precis det jag hoppades på! Inte mer än rätt om mina kläder också åker avFlörtSkäms

Men okej, jag är snäll och varierar mig...Flört

Åååh... Bara ett litet tunt tygstycke som skymmer härligheten! Förvånad{#emotions_dlg.flower} En sådan närbild, Tilda!!! Hjärta
    Nu kliar det åter i fingertopparna vill jag lova. Och det börjar bli för varmt att ha tröja på sig!
  • mrme
    Mmmhh...precis det jag hoppades på! Inte mer än rätt om mina kläder också åker avFlörtSkäms

ja helt klart är kläder i vägen . man vill ju alltid åt läckerheterna under dom :)   Nice
  • Liberatated

Abso-fucking-lutely.
    Me like
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-13 22:54:51 följande:
    Åååh... Bara ett litet tunt tygstycke som skymmer härligheten! Förvånad{#emotions_dlg.flower} En sådan närbild, Tilda!!! Hjärta
    Nu kliar det åter i fingertopparna vill jag lova. Och det börjar bli för varmt att ha tröja på sig!
    Take it off!{#emotions_dlg.djavulsk}Tungan ute
    mrme skrev 2013-12-13 22:55:24 följande:
    ja helt klart är kläder i vägen . man vill ju alltid åt läckerheterna under dom :)   Nice
    Mm det vill man va?Oskyldig
    Speak up skrev 2013-12-13 22:57:33 följande:
    Kontrar väl med dessa två då... Drömmer

Och vilken kontring sen...ta av dig rocken också!Tungan uteSkäms Jag vill "leka"....Skäms
    Liberatated skrev 2013-12-13 22:57:37 följande:
    Me like
    Tack, och damn, jag gillar verkligen din bild också snygging!{#emotions_dlg.flower}Glad

Abso-fucking-lutely.
  • Liberatated
    Matildet skrev 2013-12-13 23:05:32 följande:
    mrme skrev 2013-12-13 22:55:24 följande:ja helt klart är kläder i vägen . man vill ju alltid åt läckerheterna under dom :)   Nice
    Mm det vill man va?OskyldigOch vilken kontring sen...ta av dig rocken också!Tungan uteSkäms Jag vill "leka"....Skäms
    Liberatated skrev 2013-12-13 22:57:37 följande:Me like
    Tack, och damn, jag gillar verkligen din bild också snygging!{#emotions_dlg.flower}Glad

Abso-fucking-lutely.
    Tack snygging
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-13 23:05:32 följande:

Mm det vill man va?Oskyldig

Och vilken kontring sen...ta av dig rocken också!Tungan uteSkäms Jag vill "leka"....Skäms

Hehehe... En sak i taget, vännen! Flört{#emotions_dlg.flower} Vad ska vi leka då?
  • engdahl
    jayloo skrev 2013-12-13 21:58:23 följande:

Hoppas alla haft en trevlig lucia idag!

Vilken sexig liten läckerbit du är. Fantastiskt fina bröst. Och jag gillar verkligen din pose!

:)