• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-13 23:13:26 följande:
    Hehehe... En sak i taget, vännen! Flört{#emotions_dlg.flower} Vad ska vi leka då?
    Doktor...?OskyldigSkäms

Hmm...fick precis ett "mail" från moderator...mitt allra första. Var det en varning eller?Drömmer
    Abso-fucking-lutely.
  • Anonym (smiley)

Fina bilder allihopa! Kul med lucia-temat!  :)

• Speak up
    Matildet skrev 2013-12-13 23:18:40 följande:
    Doktor...?OskyldigSkäms

Hmm...fick precis ett "mail" från moderator...mitt allra första. Var det en varning eller?Drömmer
    Doktor låter fint det! Jag är på. Flört

Hmn... Vet inte. Det beror väl på vad som stod. Obestämd Jag har också fått ett sånt. (De tog bort en av mina bilder.)
  • Speak up
    Anonym (smiley) skrev 2013-12-13 23:22:32 följande:
    Fina bilder allihopa! Kul med lucia-temat!  :)
    Vill du också bidra kanske??? Drömmer
  • Krisuboy75
    Matildet skrev 2013-12-13 23:18:40 följande:
    Doktor...?OskyldigSkäms

För sexig eller ;-P
  • Anonym (smiley)
    Speak up skrev 2013-12-13 23:27:14 följande:
    Vill du också bidra kanske??? Drömmer

Nja , jag har det rätt bra här där jag sitter och tittar på alla läckra bilder. :) Så varför förstöra nöjet?Nån annan dag kanske? Vem vet vad jultomten kommer med?  ;)
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-13 23:26:46 följande:
    Doktor låter fint det! Jag är på. Flört

Hmn... Vet inte. Det beror väl på vad som stod. Obestämd Jag har också fått ett sånt. (De tog bort en av mina bilder.)
    Mmm...så nice, då börjar vi dåTungan ute Vill du vara doktor så är jag patient, eller tvärtom, jag är sjuksköterska?Flört

Stod bara detta: Ärende: 350282 0. Ingen aning om vad som menas med det....Obestämd
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Krisuboy75 skrev 2013-12-13 23:29:38 följande:
    För sexig eller ;-P
    Knappast...heheFlörtSkäms
    Abso-fucking-lutely.
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-13 23:47:37 följande:
    Mmm...så nice, då börjar vi dåTungan ute Vill du vara doktor så är jag patient, eller tvärtom, jag är sjuksköterska?Flört

Stod bara detta: Ärende: 350282 0. Ingen aning om vad som menas med det....Obestämd
    Haha, jag skulle gärna vara doktor tror jag! DrömmerOskyldig Vad ska du ha för sjukdom... hehe?

Nej, det låter mysko. Nåt sånt skumt fick inte jag. Obestämd Hmn...
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-13 23:55:02 följande:
    Haha, jag skulle gärna vara doktor tror jag! DrömmerOskyldig Vad ska du ha för sjukdom... hehe?

Nej, det låter mysko. Nåt sånt skumt fick inte jag. Obestämd Hmn...
    En ospecifierad sådan - du hittar inget fel på mig och måste "undersöka" mig överallt för att veta exakt....Oskyldig
    Abso-fucking-lutely.