• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Speak up
    Matildet skrev 2013-12-14 00:09:17 följande:
    En ospecifierad sådan - du hittar inget fel på mig och måste "undersöka" mig överallt för att veta exakt....Oskyldig
    Hihihi, tror vi ska lämna det utanför tråden dock! Det får bli inbox-material. Flört
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-14 00:17:59 följande:
    Hihihi, tror vi ska lämna det utanför tråden dock! Det får bli inbox-material. Flört
    Flört{#emotions_dlg.djavulsk}
    Abso-fucking-lutely.
  • Anonym (Kvinna 2)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-13 20:10:08 följande:
    Haha...okej!

Hahahaha, hörru hur går det? Eller grävde du ner dig så långt att du inte hitta upp igen?! Hahaha, eller gav du upp?!
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-14 01:36:31 följande:
    Hahahaha, hörru hur går det? Eller grävde du ner dig så långt att du inte hitta upp igen?! Hahaha, eller gav du upp?!

Haha...seriöst inboxat några men var inte en jävel som svara...skrev Ursäkta är detta vägen som går till berget K2? Jag ger aldrig upp...sen när någon är så vacker som du måste man ju bara få tag på dig. Just nu går det väl sådär...kanske behöver mer hjälp.
    jayloo skrev 2013-12-13 21:58:23 följande:
    Hoppas alla haft en trevlig lucia idag!

Myckt som är rätt med dig...vilka enormt fantastiskt vackra bröst...vad jag kommer ihåg så hade du hemskt galet snygg rygg och röv med.
  • Anonym (Mulen)
    jayloo skrev 2013-12-13 21:58:23 följande:
    Hoppas alla haft en trevlig lucia idag!

Blev bättre ändå av din bild. Ska våra händer byta plats?

Tjejer har gått i ide...eller?

• Anonym (Debut)

God förmiddag! Vad mycket snygga män det är i tråden. Lite för påklätt med morgonrocken Mr!

Här kommer ett litet bidrag från mig.

• Anonym (Debut)
    Anonym (Debut) skrev 2013-12-14 11:28:00 följande:

God förmiddag! Vad mycket snygga män det är i tråden. Lite för påklätt med morgonrocken Mr!

Här kommer ett litet bidrag från mig. phpFpmbmJ72302.jpg

Ska citeras för att ses, eller?
    Anonym (Debut) skrev 2013-12-14 11:28:37 följande:
    Ska citeras för att ses, eller?

Fungerar bara om man lägger upp två olika bilder från olika vinklar i rask takt! Haha...

Jo så är det måste citeras.

Jävligt snyggt!