• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • straight arrow
    jayloo skrev 2013-12-14 11:37:37 följande:
    Har inte riktigt förstått... vad får man visa här och inte?
    Visade en bild på toffsen där nere den åkte bort.

Sen ser man vad folk skriver det skall runkas etc men det får vara kvar. Vad får man visa här?
    Man får skriva OM sex, men man får inte skriva om att HA sex enligt en definition som jag fått läsa... hur den definitionen görs är inte solklart men avgörs tydligen från fall till fall när någon anmäler ett inlägg med den röda knappen.

Bilderna är lättare att säga vad som inte går hem, inget med kön och underliv är tillåtet, men åter igen beror det på om någon anmäler bilden för moderering eller inte
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Liberatated
    Anonym (Debut) skrev 2013-12-14 12:24:41 följande:
    Helloooo Mr! Vad Snygg kropp och vad fint utrustad du är ;)
    Tack snygging
  • Anonym (Debut)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-14 12:31:33 följande:

Gillar...snygg ben! smile5.gif Sitter och försöker gnugga mig i ögonen så kläderna åker av men sitt som fan som det verkar! smile1.gif
    Tackar! Jasså fick du inte av kläderna, ska se om jag kan hjälpa dig lite då ????
  • Liberatated
    Anonym (Debut) skrev 2013-12-14 12:25:40 följande:

Här kommer lite lunch ;) phpjZOCU442594.jpg

Mmm vilken kvinna

Inboxa gärna
  • straight arrow

God dag alla i tråden!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Liberatated
    straight arrow skrev 2013-12-14 12:54:57 följande:

God dag alla i tråden!

Hello Pilen. Allt bra?
  • Anonym (Debut)
    Liberatated skrev 2013-12-14 12:39:20 följande:
    Mmm vilken kvinna

Inboxa gärna smile5.gif
    Tack, i just might ;)
  • straight arrow
    Liberatated skrev 2013-12-14 13:07:45 följande:
    Hello Pilen. Allt bra?
    Anonym (Debut) skrev 2013-12-14 13:13:29 följande:
    God dag pilen!
    Hej på er, jodå allt är bra...

• Liberatated
    Anonym (Debut) skrev 2013-12-14 13:14:23 följande:
    Tack, i just might ;)
    I hope so