• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (trådgillare)
    Anonym (BBW) skrev 2013-11-30 18:32:43 följande:
    Är det någon idé att komma med bilder om man är en kurvig kvinna med stora bröst? En äkta BBW.
    Eller är ni alla av en annan smak?
    Jag tror att jag är långt ifrån ensam om att uppskatta kurviga kvinnor. Sen att det finns fjuniga fnittrande 14-åringar som skriver MU får man nog räkna med på ett sånt här ställe.
  • Anonym (Pöket)
    Anonym (trådgillare) skrev 2013-12-23 14:23:20 följande:
    Bildkvaliteten kunde varit bättre, men innehållet gör att det spelar mindre roll!
    Vilka fina bröst du har kvinna!! Superduper
  • mrme

Jag tycker det låter som en jätte bra idé :) mycket fina bröst :)

Anonym (Pöket) skrev 2013-12-23 14:23:42 följande:
    Släpp tuttarna fria!

• Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Släpp tuttarna fria!

Jag hade rätt...dom var härliga...jävligt fina...böjde egentligen det fel när man bara ser ett...så fram med båda nu!
  • lille Birger
    Nea88 skrev 2013-12-22 22:33:51 följande:
    En sista
    Häftig rumpa. Nalle
  • Borkason
    Släpp tuttarna fria! 
    Mums, vill ju bara kyssa den där knoppen :)
  • stief84
    Släpp tuttarna fria!

Och vilka fantastiska tuttar det är. <3

Du är riktigt tjusig kvinna pöket.
  • Movit

Det där min vän är absolut högsta poäng och världskalsstutte i min bok.....men kolla den bröstvårtan.......jag sjönk ned på knä....mina ben orkade inte bära mig längre...

• Movit
    JoJs mamma skrev 2013-12-23 14:53:36 följande:

God Jul finingar! smile1.gifphpsADa9739973.jpg

Mmmm JoJ jag blir så sugen att göra dig sällskap....du/dom ser så ensamma ut....så fin fining.