• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Matildet
    Matildet skrev 2013-12-23 18:22:41 följande:
    Fanns visst ingen sprit här hemma... Får funka ändå. Bara att vira in mig i en varm filt och nöja mig med lite Tropical Zingo iställetFlört
    -------
    Tack Mrarab{#emotions_dlg.flower}
    Korrigering*
    Abso-fucking-lutely.
  • Movit
    Anonym (KMP) skrev 2013-12-23 18:18:17 följande:

Detta blir lite repris, men med denna bild, med dessa julskinkor Flört, vill jag önska er alla en god jul Tomte
    Hmm fick en konstig ide om att knåda julskinka......fast iof äta julskinka funkar oxå.

Men satan vilken perfekt rumpan du har.
  • Årsta
    Matildet skrev 2013-12-23 18:22:41 följande:
    Fanns visst ingen sprit här hemma... Får funka ändå. Bara att vira in sig i en varm filt och nöja med med lite Tropical Zingo
    Mrarab skrev 2013-12-23 18:14:07 följande:
    God jul härliga bröst ;) 
    Tack Mrarab
    Abso-fucking-lutely.

På tal om återställare så blir det glögg på Katarina Bangata imorgon, fin tradition. Kommer kolla efter fina lökar när jag kommer hem så dina kommer att beskådas.
  • Matildet
    Årsta skrev 2013-12-23 18:33:12 följande:

På tal om återställare så blir det glögg på Katarina Bangata imorgon, fin tradition. Kommer kolla efter fina lökar när jag kommer hem så dina kommer att beskådas.
    Åhh, underbara Södermalm, särskilt i dessa tider Hjärta Där har jag bott, men flyttade därifrån för några månader sen. Hade den bästa utsikten ever! Glad

Hehe, ska iväg till Norrtälje imorrn, så får se när jag kommer hem vad jag kan fixa...Flört
    Abso-fucking-lutely.
  • Årsta
    Matildet skrev 2013-12-23 18:38:59 följande:
    Åhh, underbara Södermalm, särskilt i dessa tider  Där har jag bott, men flyttade därifrån för några månader sen. Hade den bästa utsikten ever!  Hehe, ska iväg till Norrtälje imorrn, så får se när jag kommer hem vad jag kan fixa...
    Abso-fucking-lutely.

Har också bott där, korsningen götgatan/ringvägen kommer sitta klistrad efter julmiddagen imorgon.
  • Borkason
    Anonym (KMP) skrev 2013-12-23 18:18:17 följande:

Detta blir lite repris, men med denna bild, med dessa julskinkor Flört, vill jag önska er alla en god jul Tomte
    Mm så fint när trosorna accentuerar dina härliga skinkor :) Tack för att du delar med dig av din kropp snygging
  • mrme

Heta bröst . Har saknat dig :)

Matildet skrev 2013-12-23 18:02:45 följande:
    Korrigering...citering... nån är fortfarande lite bakis

• Anonym (Debut)

God jul och gott nytt år till er alla! Sällan har man skådat så mycket gott i detta forum!

Puss på er!

• Borkason
    Anonym (Debut) skrev 2013-12-23 19:09:29 följande:
    God jul och gott nytt år till er alla! Sällan har man skådat så mycket gott i detta forum!

Puss på er!
    Fin kropp! Du kan debutera med dina fötter i mina varsamma händer ;) Kram
  • Anonym (Debut)

Borkason: Tacka ödmjukast för din åsikt och bilden men även för inviten ;)

Kram på dig!