Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

KM36 skrev 2014-03-22 15:07:15 följande:
    mmm den ringen mellan mina läppar.. Du är så het..
    Man tackar och bockar

Då får du allt ha en vacker mun
  • HäckHäxan
    Hannibal skrev 2014-03-22 16:28:37 följande:

Ha en underbar lördag allihopa!
    OMG brutalt läcker mun.
  • HäckHäxan
    KM36 skrev 2014-03-22 16:29:36 följande:

En vacker mun.. vet inte om den är vacker men läpparna kan vara väldigt mjuka och försiktiga.. Kyss
    Det låter absolut lovande
  • HäckHäxan
    hejdu skrev 2014-03-22 17:32:50 följande:
    Riktig sexy :)
    tack du med.

Ni gör mig glada idag hela högen
  • HäckHäxan
    stief84 skrev 2014-03-22 17:36:25 följande:

Håller helt med dig, varför ha gränser när man vet att motparten älskar det.

Försöker hålla min nakenhet lite mer privat o visa upp lite bara här i tråden ibland. Fast konkurrensen är så stor. smile1.gif

Du är välkommen att pm om du vill. smile5.gif
    Tycker väl rent generellt att gränser är till för att utforskas, tänkas och gå över.

Konkurrens?? Du får börja tänka som mig, jag har ingen konkurrent i hela världen
  • HäckHäxan
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 20:34:32 följande:
    Tycker väl rent generellt att gränser är till för att utforskas, tänkas och gå över.

Konkurrens?? Du får börja tänka som mig, jag har ingen konkurrent i hela världen smile2.gif
    Och min mobil har ett eget liv. Autokorrekt är ingen vän! Utforskas, tänjas och gå över skulle det stå.
  • HäckHäxan
    NyttNamn skrev 2014-03-22 19:57:25 följande:

Pour some sugar on me...
    Varför ser jag nästan aldrig dina bilder?? Så jävla trist.
  • HäckHäxan
    NyttNamn skrev 2014-03-22 20:41:14 följande:
    Lägger oftast in med mobilen, vet att vissa inte ser Obestämd (iphone?)...
    Men du missar inte så mycket!  ha ha ha FlörtTungan ute
    Pour some sugar on me...
    Ja iPhone. Fan va skumt. Det är så med flera andra också även när jag sitter vid datorn. Jag ser bara en liten blåvit tuta typ i mitten av det som skall vara fotots konturer. Störigt när man är nyfiken och älskar se bilder.

Klart jag missar något, dig ju
  • HäckHäxan
    Hannibal skrev 2014-03-23 00:45:07 följande:

Oj, tack..antar jag ;) synd bara att jag inte har nån att praktisera den på ikväll..
    Det suger ju vet precis hur det är. Din mun borde absolut få praktisera ofta och mycket tycker jag. Är din omgivning blinda eller??

Du kanske inte är brutal men din mun ser brutal ut och jag kan inte förstå om folk inte ser det och absolut inte när den är i kombination med resten av din kropp.
Svar på tråden Helkroppstråden