Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

stief84 skrev 2014-03-25 21:22:52 följande:

Låter ju sjukt lovande, jag vill se allt o lite till im man säger så. smile5.gif

Känner till att de kan sitta hårt ibland. Men då är det bra att ha nått annat hårt i närheten. smile5.gif

Haha vet precis vad du menar in och ut är ju ett trevligt ordval. :-*
    Nu sitter ju jag med mobilen. Men jag har en hmm väldigt låst mapp på min sida, sidan är också låst. Men om du öppnar ett nytt pm och fyller i mitt nick som mottagare så kommer mejlet fram ändå. Bra sätt att få mig att komma ihåg att bjuda in dig till min sida när jag väl lyckas sätta mig vid datorn nästa gång. Den har inte vart igång på ett bra tag nu ha ha

Men senast till helgen kommer den vara igång för då är jag barnledig och kommer vilja spela musik och balja vin.

Mycket trevligt ordval säger min nymfomaniska sida. Den andra sidan nickar jakande den med.
  • HäckHäxan
    Anonym (M 4) skrev 2014-03-25 21:37:40 följande:
    Jag regerade precis nästan precis likadant nästan när jag läste din om din dotters idé. Så fint så det inte går att beskriva med ord. Men hon låter verkligen helt underbar. Vilken stolt mamma du kan varaGlad

BMI....hatar det ordet. BMI består av siffror, så det är ingen vetenskap. Jag har vägt under 70 kg, över 70 kg, över 80 kg, med mera...och när jag vägde 72 kg så sa BMI att jag var överviktig. Jag var inte nöjd med mig själv då, men folk omkring mig sa att jag var jättesmal och "petite" (hade gått ner 25 kg då)
    Nu väger jag mer än 72 kg, men är påväg neråt igen. Har ingen direkt målvikt, utan stannar när jag är nöjd.
    Aja, ska sluta babbla på för mycketFlört Det jag ville komma till var att man ska skita i vad samhället och media säger hur man ska se ut. Bara man är nöjd med sig själv spelar ingenting annat roll och så ska det vara. 

Jag tycker att du har fina formerGlad Och absolut inte smällfet!!
    Hon är go ungen och tänjer en massa förmodligen för mkt precis som mig. Hoppas det går över på henne.

Ha ha gick också ner sådär en gång 27-30 kg och blev utskälld av vänner och mitt ex gick taket och såg helt tårögd ut och bara vad har du gjort med din kropp, du var så vacker precis som du var. Ehhh men tack. Kände mig nöjd och han var helt förstörd. Ganska lustigt för när vi möttes var jag undernärd typ alldeles för smal och benig.

Det verkar som om medicinen jag äter gör att jag inte kommer ner mer än 6 kg och sen får jag typ upp dom igen oavsett hur jag äter och rör på mig. Så jag vill ta bort den. Men först skall jag till en dietist och bolla lite så för jag ta det från där helt enkelt.

Är nöjd med mig. Men mitt egenvärde och självförtroende har inget med min kropp att göra utan hur och vem jag är. Om andra är för ytliga för att se längre än till min lekamen då säger det mer om den än mig och då är det helt enkelt inte folk jag vill ha i mitt liv alls.

Nu skall jag inta min säng och läsa vidare i sista 50 nyanser boken.
  • HäckHäxan
    Anonym (M 4) skrev 2014-03-25 22:14:21 följande:

Här har vi då mig, muppig bild!

Inte mupp ju. Jättefin är du.

Hittade ingen riktig mupp på mig i mobilen. Tömde luren lite för ett tag sen så de ligger på den externa.

Nu har jag hoppat i säng och skall läsa lite ur sista boken av 50 nyanser innan jag försöker sova.
  • HäckHäxan
    stief84 skrev 2014-03-25 22:43:49 följande:

Mkt mkt mkt intressant du fina häxa.

Hmm den här helgen är det då jag ska sitta klistrad vid datan och dig?
    Tja jo klistrad vid datorn låter okej....

Eller så kommer du hit och limmar på mig

Nä nu skall jag försöka lämna FL till förmån för att läsa bok.
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-03-25 22:50:27 följande:
     Tack så mycket Häxan, det värmerGlad (Skriver oanonymt nu)
    Jag kan ta muppigare bilder än så, haha. Vi kan ju kanske utbyta såna bilder någon dag smile2.gif Om inte här i HKT så i inbox..
    Åh, är det en bokserie du rekommenderar? Har funderat på att börja läsa dom, men aldrig kommit till skott. 
    Bokmalen i mig börjar få läsabstinensFlört
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
    Nja jag har beslutsångest gällande dom. Kanske mest för att bok ett påverkade mig märkligt så det känns svårt att vara objektiv. Karaktärerna är intressanta och jag fnissade som fan innan jag nådde s17 i första boken.

De är lättlästa på samma sätt som twilight böckerna.

Men om du gillar fantasy så skall du läsa Henrik Larssons trilogi blodsarvet. Den är bra tycker jag.

Det var abstinens som fick mig att börja läsa dom ha ha.
  • HäckHäxan
    NyttNamn skrev 2014-03-25 22:22:02 följande:

Natti... 
    Pour some sugar on me...
    Ser inget som vanligt. Men natti och sov gott iaf.
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-03-25 23:05:12 följande:
    Min bästa kompis läste den första boken och tokhånade den, hon berättade stycken ur den som fick mig att börja asgarva. Men är ändå nyfiken att läsa den själv.  Hört att det ska bli film av den och min första tanke var att Christian Bale skulle passa perfekt som den manliga huvudrollen. 

När vi pratar böcker så gillar jag det mesta. Men läser mest thrillers och verklighetsbaseratGlad
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
    Hahah grymt jag var också inne på Bale, fast han hade fått färga håret i koppar.

Jag tror de beror på vilket humör man är på när man läser den. Den är som sagt enkel att läsa. Men hmm om man är störd som jag är / var kanske sen berör på ett annat sätt. Jag lipade i bok ett vilket jag förstått inte är en helt normal reaktion hahaha.
  • HäckHäxan
    stief84 skrev 2014-03-25 23:20:50 följande:

Ja inte skulle jag ha nått emot det iofs. smile5.gif

Kan limma på bra när jag gillar nått. Hint hint.

Nej inte lämna mig redan häxan då får du messa mobil istället. smile5.gif
    Haha men god morgon.

Jag var tvungen. Märkligt nog var jag trött igår. Men nu är det en ny dag.

Morgonkaffe var det!!
  • HäckHäxan
    Anonym (Underbart!) skrev 2014-03-26 09:06:31 följande:

Tycker denna tråd e helt grymt charmig! Alla sexiga bilder och alla fina människor som säger alla fina saker till varandra istället för att hata. Har sett att de finns de som hatar med så klart sådana ska juh alltid finnas...tyvärr...
    Ni e underbara! :D

Bra inlägg! Håller med dig.

Avskrap kommer alltid finnas men jämfört med andra trådar så är det ganska lite av varan just i denna tråd. Det är roligt.

Är helt säker på att du är minst lika underbar som någon annan här inne!!
  • HäckHäxan
    Anonym (månsten) skrev 2014-03-26 10:03:05 följande:
    Här är visserligen en ganska gammal bild, men jag har smygtittat här i tråden så länge, och vill bidra med någonting själv också. Och jag håller med att det är fantastiskt trevligt att titta både på bilder och (de flesta) kommentarer som postas!   God morgon!

Men GOD morgon. Blev sjukt hungrig. För min del får du gärna bidra mer och oftare
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Helkroppstråden