Inlägg från: Fröken Maria |Visa alla inlägg
  • Fröken Maria
    agentX69 skrev 2015-12-09 07:15:05 följande:
    Tur du bjuder på en het bild så jag blir alldeles varm
    Allt för att förgylla vardagen... Vettu...
  • Fröken Maria
    thofa1 skrev 2015-12-09 07:26:39 följande:
    God morgon sköna fröken.
    Ja men tack! Tillslut har det blivit en riktigt härlig dag...
  • Fröken Maria

Ååå jag hann ett gympass å en stunds bastu innan jag rusar vidare på utbildning på socialkontoret i min stad...

• Fröken Maria
    Borka skrev 2015-12-09 18:33:33 följande:
    Ska du gå sådär??
    Borka rövar bort dina fötter
    Som du vet är jag långt ifrån pryd men riktigt så galen är jag inte än... Eller det kanske hade varit en syn att vandra in i bara mässingen på socialkontoret å hävda att jag minsann är helt vettig fröken...
  • Fröken Maria
    Anonym (Johan) skrev 2015-12-09 17:27:59 följande:

Sommaren känns långt borta nu

Åh men nu fick du mig till att längta ännu mer... Snygg bränna på en ännu snyggare kropp...!
  • Fröken Maria
    thofa1 skrev 2015-12-09 22:52:56 följande:
    Modig du är som fotar i omklädningsrummet. Högsta betyget för bilden. Vacker kropp.
    Oj så har jag inte tänkt, att det skulle vara modigt! Kanske det är.. Jag bryr mig inte så mycket om vad andra tycker just i den frågan faktiskt.
  • Fröken Maria

Den här fröken är slut för idag.. Luciatåg i tidig morgonstund med små små människor som kan de med... Ett tufft samtal på jobbet... Å nu kört grabbarna till skoldisko... Känner mig trött å frusen å längtar efter sängen... Men den får vänta en stund till.... Så jag tog en dusch å blev iaf renare...

• Fröken Maria
    straight arrow skrev 2015-12-11 18:21:40 följande:
    Vackert fröken!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Tack...
  • Fröken Maria
    thofa1 skrev 2015-12-11 18:27:18 följande:
    Skulle gärna tvålat in dig så at du kunde slappna av efter en sådan dag.
    Tack det hade verkligen behövts...
Svar på tråden Helkroppstråden