Inlägg från: Fröken Maria |Visa alla inlägg
  • Fröken Maria

Helkroppstråden

Anonym (nlord) skrev 2015-12-13 09:41:21 följande:
    Wow säger jag bara ????
    Ja så kände jag oxå när jag gick upp i morse...
  • Fröken Maria

Det var helt underbart kan jag lova! Benen fick 15 härliga km att tampas med å jag fick härlig frisk krispig luft i lungorna!! Mums för både kropp å själ!! Nu r dagens energidepåer fyllda... Kanske blir en löptur till med en kompis i em om jag har tur...

Tapir2 skrev 2015-12-13 10:06:55 följande:

Snacka om energigivande. Tänkte snart ge mig ut på en timmes springande. Skulle gärna se att det var några grader varmare men luften är krispig om inte annat

Å sen varm dusch efter det - med lite tur kan man locka in frun i duschen också

• Fröken Maria

Ja med god morgon, för det är det verkligen!!!!

Anonym (Watermelon) skrev 2015-12-13 10:11:47 följande:

God morgon på dig med min sköna

• Fröken Maria

Ja det är verkligen supermysigt att de vill vara i köket tillsammans dessutom... Min äldre son var nog strax över 4 när han började greja själv med sånt som inte kräver ugn , spis eller vassa knivar... Det finns ju så mycket fina kokböcker för små barn idag å vi har alltid ritat bilder till våra favoritrecept eller tagit bilder å lagt in i div. Appar så att de själva kan följa recepten utan att kunna läsa...

b81 skrev 2015-12-13 11:45:34 följande:

Haha va underbart!!! Min lilla höna har ju inte åldern inne för att husera sj i köket än..

Fantastiskt bild om jag inte redan kommenterat den..

• Fröken Maria

Mina grabbar är medi det mesta jag gör, hur ska de annars lära sig för livet.. Tex hör om veckan när det var dags att byta till vinterdäck eller varje gång deras tvättkorg är full å det behöver tvättas... Med mat tycker jag det är så självklart för det måste vi ha flera gånger om dagen å de kan lika bra som jag fixa en matig sallad, röra ihop köttfärs med ägg å kryddor å steka hamburgare tex... Barn kan mycket bara vi ger den chansen både att lyckas å att misslyckas... Sorry nu blev det mkt ot...

Hasse42 skrev 2015-12-13 12:06:59 följande:

Hallå gillar det du skriver har själv mina barn med i köket när jag lagar mat då jag tycker om att vissa hur man gör ifrån grunden till dom eftersom jag jobbar som kock å har en kompis som nyss släpte sin första kockbok för barn å vuxna i köket

• Fröken Maria

Å så snyggt!! När jag ser sådana vackra hår kan jag sakna ett långt hår men bara just då!!

Vinterflickan79 skrev 2015-12-14 19:21:59 följande:

Och bilden också...

• Fröken Maria

Om du fortsätter kämpa når du dit en dag tro mig!! Jag har inte alltid sett ut såhär!!

Mattias39 skrev 2015-12-14 20:21:02 följande:

Har också varit ute på en härlig löprunda...men inte med en så fantastisk kropp som din...!! Läcker!!!

• Fröken Maria

När jag gick på gymnasiet hade jag låååångt hår jag kunde sitta på det.. Så fick min bästa vän cancer. Jag gick hem å flätade mitt tjocka hår i en lång fläta längs hela ryggen å lånade sedan pappas rakapparat. Kom till skolan nästa dag med 3mm stubb å en fläta på över en meter i handen.. Vi gick till perukmakaren som gjorde tre peruker till min kompis om jag inte minns helt fel. Sedan dess har jag haft kort hår i många olika varianter å trivs bäst i kort.. Å ja efter många om å men blev min vän tillslut frisk igen..

Vinterflickan79 skrev 2015-12-14 21:57:35 följande:

Tack Maria!! Provat kortare några gånger men ne. Jag älskar att ha långt!!

• Fröken Maria

Tack! Det var en självklarhet för mig! Skulle göra det igen!

Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-15 01:12:31 följande:

TheFourthHorseman: Slinter igen. Tack fina du!

Fröken Maria : Vad fint gjort av dig. Kram

Svar på tråden Helkroppstråden