Inlägg från: Fröken Maria |Visa alla inlägg
  • Fröken Maria

Helkroppstråden

Tjärpapps skrev 2015-12-12 11:45:47 följande:

Går det inte att lägga ut bild med smart phone?

Använd appen där brukar det funka att lägga ut bilder tycker jag...
  • Fröken Maria
    Mattias39 skrev 2015-12-12 11:49:55 följande:
    Inte allra djupaste...men ändå
    Attans då! Du skulle befunnit dig lite längre söder ut så hade jag kunnat hjälpa dig...
  • Fröken Maria

Jasså det tycker du!! En man med blick för fasta rumpor med andra ord... Man tackar!!

straight arrow skrev 2015-12-12 18:01:07 följande:

Åh, sexigt... Det var din bästa bild hittills!

• Fröken Maria
    straight arrow skrev 2015-12-12 18:50:40 följande:

Ser ut som starka ben också! :)
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Jo de har rätt många mil på nacken de kära benen så starka är de absolut..,
  • Fröken Maria

Hade varit trevligt...

Anonym (Watermelon) skrev 2015-12-12 21:02:42 följande:

Hade man gärna vart med mysigt

• Fröken Maria
    Vinterflickan79 skrev 2015-12-13 09:02:26 följande:
    Om han bara är intresserad av min kropp så kan han låta bli att ta kontakt! Kroppen är ju bara ett plus. Det är allt annat som är viktigt och spelar roll i längden ju. Och som tur väl är har jag massor mer att erbjuda! ;)
    Helt rätt.... Så är det!!
  • Fröken Maria

Upp å hoppa nu! Himlen är skinande blå, frosten glittrar en ny dag har startat!!! Jag har varit ute på en härligt lång å frisk löprunda å just hunnit med en varm skön dusch...

• Fröken Maria

Verkar bara vara du å jag "vakna" på det här stället!! Jag önskar iaf dig en toppenfin lucia dag!!

straight arrow skrev 2015-12-13 09:22:34 följande:

God morgon!

• Fröken Maria
    b81 skrev 2015-12-13 09:42:33 följande:
    Åhhh nej . En annan väntar på att scones ska bli färdiga i ugnen, sen en mys frukost med mitt lilla ?!!

Ha en bra söndag alla!! :-*
    Så härligt det låter! Jag satte en deg på kalljäsning i gårkväll. Mina grabbar fixade den medan jag var ute å sprang.. Nu har jag stränga order om att inte komma ut i köket för de fixar frukost... Känner juridiken av nybakt bröd blandas med doften av stekt ägg å prinskorv... Mixen går för fullt jag hör fniss å skratt... Har jag tur blir det en smoothie till morsan...
Svar på tråden Helkroppstråden