• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • GoodMangoo
    Movit skrev 2014-01-02 14:40:32 följande:
    Ja alltså....min utrsutning....den lånar jag inte ut hur som helst...absolut inte till okända kvinnor som jag inte är säker på att dom kan hantera alla dessa funktioner som min utrustning har.

Så vitt jag vet finns det en av- och på-knapp + en lucka för tömning. Hur svårt kan det vara egentligen Drömmer??
  • NyttNamn
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 14:35:13 följande:
    Tutt-torsdag idag ??

Tutt-Alla-dagar i denna tråden, mangon..
    Pour some sugar on me...
  • vonKatt
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 14:45:08 följande:

Så vitt jag vet finns det en av- och på-knapp + en lucka för tömning. Hur svårt kan det vara egentligen Drömmer??

Inte svårt alls! Men ibland behöver man tvätta linsen. Då loskar man helt enkelt bara på den och putsar med första bästa trasa! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Prrr!
  • GoodMangoo
    LostInTranslation skrev 2014-01-02 14:41:25 följande:
    Det borde du verkligen göra! Tror det finns en plats reserverad till dig därnere redan. Verkar nästan som att de där Mango Shotsen han blivit besatt av är något slags substitut för något annat han törstat efter väldigt lång tid.

Väldigt lugnt här också. Fetingen Neol ovanför verkar lite suicidal nuförtiden... Springet i trapphuset har upphört helt.

PPP>> Klart jag skall hälsa. Skickar flaskpost med jämna mellanrum!
    Alltid jobbigt med beroendeframkallande substanser Flört.
    vonKatt skrev 2014-01-02 14:41:55 följande:
    Ja, katten är duktig med vinklar och sånt där. Extra bra på att fång djuuuuuuupet i motivet på något sätt!
    DrömmerSkål

Det där låter som överkurs. Specialutbildad Drömmer??
    Zack skrev 2014-01-02 14:44:14 följande:
    Saknar dig med Mangoo ;), är i fjällen där wifi och 3g är en bristvara!
    Jag väntar tålmodigt om än dock en smula otåligt Obestämd.

• LostInTranslation
    vonKatt skrev 2014-01-02 14:43:53 följande:
    Det är för att Neol springer i nån annans trapphus. Och försöker komma in i nån annans bakdörr.... Skrikandes
    Jaså, på det viset. Låter som välbehövlig motion för honom...Tyst
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 14:45:08 följande:

Ånej det här är en mer komplex utrustning jag lovar, ingen enkel sak i kompaktformat men heller inte en i ett gigantiskt proffsutförande utan en seriös utrustning för hemmabruk. Så det är ingen variant där det finns bara en funktion med bara ett resultat. Här finns många knappar att trycka på och många inställningsmöjligheter. Förvisso finns det bara en lucka för tömning.Drömmer
  • GoodMangoo
    NyttNamn skrev 2014-01-02 14:46:30 följande:

Tutt-Alla-dagar i denna tråden, mangon..
    Iofs haha Flört!!
    vonKatt skrev 2014-01-02 14:46:46 följande:

Inte svårt alls! Men ibland behöver man tvätta linsen. Då loskar man helt enkelt bara på den och putsar med första bästa trasa! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Inser att jag bara måste ha dig som assisterande fotograf........ jisses vilken otrolig kompetens du verkar sitta inne med Förvånad

• vonKatt
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 14:49:04 följande:
    Alltid jobbigt med beroendeframkallande substanser Flört.

Det där låter som överkurs. Specialutbildad Drömmer??

Jag väntar tålmodigt om än dock en smula otåligt Obestämd.

Ja. Jag är väldigt bra på djup. Kan lära dig min vän, du får kursen gratis. Annars gav jag bort den till några av mina killkompisars fruar i julklapp. Ingen ringde och tackade! Jävla typer.....
    Och jag som bara vill sprida lite kunskap om hur man fångar det vackra i vardagen!
    Prrr!
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-02 14:46:46 följande:

Ja hellre första bästa trasa än vad jag läste "första bästa transa"......min utrustning hade väl varit måttlig pigg på det Foten i munnen
  • vonKatt
    LostInTranslation skrev 2014-01-02 14:49:25 följande:
    Jaså, på det viset. Låter som välbehövlig motion för honom...Tyst

Jo.... han stånkar fruktansvärt. Väldigt dåligt flås på gubbfan nu!
    Prrr!