• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • GoodMangoo
    vonKatt skrev 2014-01-02 13:17:09 följande:
    Men låt karln få vara hemlig!!!

Kunde inte inboxa honom ju........... hemlig så in i norden Cool.
  • vonKatt
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 13:17:26 följande:
    Det skulle bli en totalt galen kväll/natt/morgon kan jag lova Skrattande ..........med ett antal uppföljare såklart.
    Helt klart många uppföljare! Fast, jag brukar sällan bli medbjuden igen.... Tjejer gillar oftast inte mig. Konstigt det där!!

Och vad gäller Mr Lost... Om det SER ut som en sexig man, skriver som en sexig man, är hemlig som en sexig man. Ja, då är det ta mej FAN EN SEXIG MAN!!!

Glad att han är här, shyy... Inte skrämma bort honom igen
  • GoodMangoo
    vonKatt skrev 2014-01-02 13:24:25 följande:
    Helt klart många uppföljare! Fast, jag brukar sällan bli medbjuden igen.... Tjejer gillar oftast inte mig. Konstigt det där!!

Och vad gäller Mr Lost... Om det SER ut som en sexig man, skriver som en sexig man, är hemlig som en sexig man. Ja, då är det ta mej FAN EN SEXIG MAN!!!

Vi skulle bli radarparet nr 1 för tjejer gillar inte mig heller hahaSkål.

Förlår Mr Lost...... klantigt av mig Skäms!!
  • vonKatt
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 13:26:03 följande:

Vi skulle bli radarparet nr 1 för tjejer gillar inte mig heller hahaSkål.

Förlår Mr Lost...... klantigt av mig Skäms!!
    Ska vi gilla varann menar du?

Bra plan. Du är inte så dum(bo) som du ser ut!!!
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 13:12:40 följande:
    PPP- nå vadå ??

Hur är det och är du på hugget?
  • LostInTranslation
    vonKatt skrev 2014-01-02 13:14:57 följande:
    Det låter som vi förstår varandra precis!
    Sa jag att bilden var jävligt läcker också?
    Tack för det sexy... Det gäller bara att vara tydlig och bestämd så undviker man riken för miss-för-stånd...
    vonKatt skrev 2014-01-02 13:24:25 följande:

Haha, fjäskig som Katten idag.... Ser bara goda skäl till att hänga här mer....
  • Anonym (KMP)
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 13:11:22 följande:

Formuleringsmässigt känns du väldigt bekant Drömmer + att jag tycker mig känna igen lgh och delar av kroppen- NOEL?
    Jo visst är det så... För att inte tala om fotomodell-looken och posen
  • LostInTranslation
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 13:11:22 följande:

Formuleringsmässigt känns du väldigt bekant Drömmer + att jag tycker mig känna igen lgh och delar av kroppen- NOEL?
    Hyr i andra hand av Noel. Han flyttade ut. Fick nog av Neol grannen ovanför som han påstod stal hans brudar hela tiden genom att flytta om adresslapparna vid porttelefonen. Neol förstörde hans rykte tydligen, så nu hänger Noel i Karibien där han startat en liten strandbar som blivit känd över hela öriket genom att servera otroligt läskande Slippery Mango shots...

Jag bor gratis här så länge ingen av plantorna dör....
  • Anonym (KMP)
    LostInTranslation skrev 2014-01-02 12:40:57 följande:
    Goddag!! Denna t råd lever vidare även 2014 verkar det som...

Skitsnygg Flört