• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • vonKatt
    Movit skrev 2014-01-02 14:52:39 följande:
    Ja hellre första bästa trasa än vad jag läste "första bästa transa"......min utrustning hade väl varit måttlig pigg på det Foten i munnen

Om det är en transa som är närmst så..... kan inte hjälpas!
    Prrr!
  • Fjäril Vingad
    LostInTranslation skrev 2014-01-02 12:40:57 följande:
    Goddag!! Denna t råd lever vidare även 2014 verkar det som...

Men mjao! Lika läcker som förut...
  • Anonym (KMP)
    LostInTranslation skrev 2014-01-02 14:31:07 följande:
    Tack KMP!! Du är en riktigt snygg kvinna med en fantastisk stilkänsla!.... Har Noel berättat.

Som sagt! Yummy!!

Tack både till dig och Noel...
  • LostInTranslation
    vonKatt skrev 2014-01-02 14:52:02 följande:

Ja. Jag är väldigt bra på djup. Kan lära dig min vän, du får kursen gratis. Annars gav jag bort den till några av mina killkompisars fruar i julklapp. Ingen ringde och tackade! Jävla typer.....
    Och jag som bara vill sprida lite kunskap om hur man fångar det vackra i vardagen!
    Jag tyckte det var en väldigt bra kurs i alla fall! Om någon frågar efter referenser kan du hänvisa till mig. Det djup vi skapade tillsammans har hjälpt mig att uppskatta fotokonsten på ett helt nytt sätt....
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-02 14:54:50 följande:

Om det är en transa som är närmst så..... kan inte hjälpas!

Men alltså jag är osäker....blir linsen helt ren då? Är inte det lite väl "dirty"
  • vonKatt
    LostInTranslation skrev 2014-01-02 14:58:38 följande:
    Jag tyckte det var en väldigt bra kurs i alla fall! Om någon frågar efter referenser kan du hänvisa till mig. Det djup vi skapade tillsammans har hjälpt mig att uppskatta fotokonsten på ett helt nytt sätt....

Skönt att nån gillade den iaf! Och frugan då? Tyckte hon att det gav något?
    Prrr!
  • vonKatt
    Movit skrev 2014-01-02 14:59:04 följande:

Men alltså jag är osäker....blir linsen helt ren då? Är inte det lite väl "dirty"

Nej! Transor är extra grymma på att hålla linsen ren! De har ju en hel del egna erfarenheter, så att säga!
    Prrr!
  • LostInTranslation
    JoJs mamma skrev 2014-01-02 14:56:35 följande:
    Men mjao! Lika läcker som förut...
    Tack för det goding...
    Anonym (KMP) skrev 2014-01-02 14:57:24 följande:

Tack både till dig och Noel...
    Kyss
    vonKatt skrev 2014-01-02 15:00:15 följande:

Skönt att nån gillade den iaf! Och frugan då? Tyckte hon att det gav något?
    Hon vill inte göra annat än att greja med kameran nuförtiden.

• vonKatt
    LostInTranslation skrev 2014-01-02 15:03:27 följande:
    Hon vill inte göra annat än att greja med kameran nuförtiden.

Det glädjer mig! Hon måste skicka in sin examen för att få ett Kattigt slutbetyg i kursen. Hälsa henne det!
    Prrr!