• LoLs pappa

Helkroppstråden

Anonym (lillajag) skrev 2013-01-11 11:05:22 följande:
    tack... gillar svanken med Glad
    tack... svårt dock... Men tre barn har bott i den magen
    {#emotions_dlg.flower}

Dåså, 3 barn och så fin kropp.

Hade du velat vara utan barn och utan bristningar?

Är ganska säker på att så ej är fallet, så var stolt!

Var nöjd, du är jättefin!!!!

• Tuum Sequere Cor

Enda bilden jag har på tlfn visar precis hela framsidan så ingen mening med att lägga upp den haha..

Hmm skicka ett pm kan jag pm:a en länk.

• Anonym

Herregud hur patetisk får man vara egentligen? Vem orkar kommentera precis alla bilder? Syftet med komplimanger försvinner liksom när man skriver exakt samma sak till allihopa om hur perfekt,sexig och hur det gjorde din dag. Trams

• Anonym (Loveheart)
    Anonym skrev 2013-01-11 11:18:08 följande:
    Herregud hur patetisk får man vara egentligen? Vem orkar kommentera precis alla bilder? Syftet med komplimanger försvinner liksom när man skriver exakt samma sak till allihopa om hur perfekt,sexig och hur det gjorde din dag. Trams
    Vem orkar kommentera alla sk patetiska människor ???
  • Blackfeet
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-11 10:18:15 följande:
    Jag vill se fler bilder från killarna!

Kom igen, det är fredag! Make my day! Kyss
    Som du önskar..

Trevlig helg samtliga, är inte så aktiv här men ni alla är skitsnygga!
    Keep up the good work!

• Whoopa
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-11 11:22:15 följande:
    Vem orkar kommentera alla sk patetiska människor ???
  • fläta
    Blackfeet skrev 2013-01-11 11:30:25 följande:
    Som du önskar..

Keep up the good work!

Ja, det är tur att man inte är ung längre. Du är ju så snygg att jag omöjligt hade fått av mig kläderna ens om tillfälle hade uppstått. Inte ens under pistolhot hade persedlarna lämnat min lekamen. Men väldigt roligt att få se dig på bild! Nästan så att jag vill återvända till tonårsrummet där det ju var tillåtet att tapetsera väggarna med planscher föreställande killar med utseenden som ditt.

Tjusig!  
  • Anonym (Loveheart)
    fläta skrev 2013-01-11 11:34:41 följande:
    Ja, det är tur att man inte är ung längre. Du är ju så snygg att jag omöjligt hade fått av mig kläderna ens om tillfälle hade uppstått. Inte ens under pistolhot hade persedlarna lämnat min lekamen. Men väldigt roligt att få se dig på bild! Nästan så att jag vill återvända till tonårsrummet där det ju var tillåtet att tapetsera väggarna med planscher föreställande killar med utseenden som ditt.

Tjusig!  
  • niceelinice
    Blackfeet skrev 2013-01-11 11:30:25 följande:
    Som du önskar..

Keep up the good work!

Åhh, jag döööör! Så sexigt. Fantastisk kropp...nu vill vi se mer ;)
  • Finis
    niceelinice skrev 2013-01-10 13:27:09 följande:
    Ok, på begäran kommer då mina rumpbilder. Rumpan är det jag atm ogillar mest (förutom brösten då) på min kropp, jag vill att den ska bli fastare, lyftas och blir mer putig. Men jag arbetar på gymmet för att förbättra den. Men, ni får försöka vara snälla. Känns lite jobbigt dehär Skäms

OMG!!! Satan i gatan vilken fin kropp du har. Skulle DÖÖÖ om jag såg ut sådär... Grymt!
Svar på tråden Helkroppstråden