• Mattias39

Helkroppstråden

Anonym (tvilling) skrev 2013-01-11 09:10:09 följande:

God morgon läckerbitar Kyss

God morgon själv!! Glad
    Det är EXAKT så här jag vill vakna varje dag...med bilden av en otroligt urläcker rumpa!! Snygg kropp, fina trosor och en jävligt sexig rumpa!! Glad
    Men jag förstår att det kan bli svårt att få till en bild varje morgon...men som NHult förslog, dvs varje fredag, DET vore perfekt!!! Skrattande
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Loveheart)
    Anonym (50+) skrev 2013-01-11 09:24:25 följande:

FAIL! Funkar ju inte att få rätta proportionerna med en mobil och spegel. Får kanske ladda batterierna till vanliga kameran ikväll och köra självutlösare på den. Har man tränat i 30 år till den superkropp man har idag så vill man ju inte lägga ut en missvisande bild, eller hur?

/Perfektionist
    Nej för tusan, lägg inte ut en dålig bild, då är de på dig här inne direkt Flört.
  • straight arrow
    Anonym (50+) skrev 2013-01-11 08:45:18 följande:
    Hur sjutton gör man när man tar en helkroppsbild på sig själv med mobilen. Kan ngn förklara?!

Antingen kan man fotografera sin spegelbild eller använda mobilkamerans självutlösare med 10 sek fördröjning
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • niceelinice
    Anton Chigurh skrev 2013-01-10 22:12:43 följande:
    Jag som trodde det inte kunde bli bättre, linice !!!  Fan så fel jag hade, du har då den grannaste röven som tänkas kan, tom det där sexiga mellanrummet i skrevet har du, och på det en helt perfekt form förövrigt. Hela du är ju makalöst vacker, Linice, det vet jag sen innan, men se aktarpartiet såhär....herrejävlar alltså, det borde vara förbjudet enligt svensk grundlag att vara sådär snygg. 

Det där "putet" du kämpar för att få till, det kan du skita i. Det blir inte vackrare än såhär. Och jag menar allvar.

Tack, än en gång, Linice, och ha en fortsatt bra kväll. Glad

Än en gång överröser du med komplimanger, tack så jättemycket. Känns bra att stiga upp och hitta ett sånt här inlägg =)
  • straight arrow
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-11 09:10:09 följande:
    God morgon läckerbitar

Åh! Vilken härlig rumpa!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anonym (tvilling)

straight arrow skrev 2013-01-11 09:33:08 följande:

Åh! Vilken härlig rumpa!
    Tack!
    Mattias39 skrev 2013-01-11 09:22:05 följande:

God morgon själv!! Glad
    Det är EXAKT så här jag vill vakna varje dag...med bilden av en otroligt urläcker rumpa!! Snygg kropp, fina trosor och en jävligt sexig rumpa!! Glad
    Men jag förstår att det kan bli svårt att få till en bild varje morgon...men som NHult förslog, dvs varje fredag, DET vore perfekt!!! Skrattande

Haha, vi kanske ska starta en tradition här inne, "Dagens rumpa". Men då får vi ha fler bidrag annars blir det tråkigt ;)

• Meddelande borttaget
  • Mattias39
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-11 09:51:24 följande:
    Tack!

Haha, vi kanske ska starta en tradition här inne, "Dagens rumpa". Men då får vi ha fler bidrag annars blir det tråkigt ;)

Om det är din rumpa som är "Dagens rumpa" varje dag så kommer det ALDRIG att blir tråkigt...!! Glad

Idén med "Dagens rumpa" var inte dum annars faktiskt...Så får man rösta om vem som ska vara dagens modell... Skrattande
  • Whoopa

Mitt bidrag denna fredags morgon!
    Underbart sköna snygga Victoria´s secret under idag!

Svar på tråden Helkroppstråden