• Mattias39

Helkroppstråden

Anonym (Inte nöjd) skrev 2013-01-11 08:26:23 följande:
    img812.imageshack.us/img812/2240/imagenawm.jp...

Går inte ladda upp via fånen så fick bli en länk istället! Fick barn ganska nyligen så är inte helt nöjd med putande mage och stor stjärt :/ men det jobbar jag på och ska även ansöka om en bröstförminskning via landstinget då jag inte tycker att en G-kupa matchar mina ynka 160cm i längd. Efter 10 mån amning har de även åkt ner en våning...
    När jag läst vad du skrivit och sett din bild så måste jag säga att jag inte håller med dig på en enda punkt:

- Du har en jättefin,snygg kropp och jag skulle absolut inte kunna tro att du fött barn såpass nyligen

- Rumpan är INTE för stor, den ser verkligen jättefin ut!! Skitsnygg!!!

- Brösten ser inte alls för stora ut, utan matchar din kropp helt perfekt!! Det där med förminskning hänger ju mycket ihop med hur du själv känner, men rr utseende-synpunkt behöver du absolut inte förminska ngt, jättefin!!

Kort sagt...jag tycker du ska vara stolt,nöjd,glad över din superfina,snygga,sexiga kropp!!! Tack för att delade med dig!! Glad
  • Anonym (Inte nöjd)

Vill också gå ner 10 kg och hoppas brösten krymper lite men ska ändå fixa dem! Jag är inte överviktig men det är trivselkilon som ska bort! Får dessutom inte ha BMI över 25 för att bli godkänd för en reduktion och jag tror jag har precis 25... Väger 63 och är 160 lång med 75G...borde vara kandidat oavsett BMI sålänge man inte är fet eller att brösten är pga vikten. Jag hade E-F när jag vägde 10kg mindre men det var som sagt innan de hoppade ner också så det är jobbigare för axlar och rygg nu då de ska pushas upp så mkt dom möjligt...

• Meddelande borttaget
  • Nanime
    Anonym (50+) skrev 2013-01-11 08:45:18 följande:
    Hur sjutton gör man när man tar en helkroppsbild på sig själv med mobilen. Kan ngn förklara?!
    Spegel eller självutlösare :)
  • Mattias39
    Anonym (50+) skrev 2013-01-11 08:45:18 följande:
    Hur sjutton gör man när man tar en helkroppsbild på sig själv med mobilen. Kan ngn förklara?!

Som ovanstående sa..spegel eller självutlösare. Visst, man får kanske göra lite avkall på själva bildkvaliteten (iaf har jag fått göra det), men de allra flesta här inne tycker att det inte har ngn betydelse alls. Så...prova dig fram, vi väntar med spänning!! Glad
  • Putt B
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-11 09:10:09 följande:

God morgon läckerbitar Kyss
    Godmorgon !... tack för en trevlig start på dagen..
  • NHult
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-11 09:10:09 följande:

God morgon läckerbitar Kyss

God morgon på dig själv snygging ;)
    Härlig morgonbild, kan det bli en tradition, att du delar med dig av denna fantastiska rumpa varje fredagmorgon ;) 
    Bloggar lite här på FL <3
  • Anonym (tvilling)
    NHult skrev 2013-01-11 09:12:18 följande:

God morgon på dig själv snygging ;)
    Härlig morgonbild, kan det bli en tradition, att du delar med dig av denna fantastiska rumpa varje fredagmorgon ;) 

Haha, jo kanske det ;)
Svar på tråden Helkroppstråden