• pillan3

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-01-28 12:06:19 följande:
    Så nu håller du ihop låren minsann!! Kan du inte bestämma dig snart.... Är du en sån eländig tease i verkligheten också?? Huh vad det är varmt och skön här idag...
    Yes, det är jag...vet precis hur jag spelar mina kort rätt {#emotions_dlg.djavulsk}
    pillan3 skrev 2014-01-28 11:50:46 följande:
    Ja gör det, är nog bäst så  jag kan ju ana och använda fantasin lite och så vips ligger du där naken 
    Hoppas din fantasi kan göra mina nedre regioner rättvisa....

Det ska nog gå och ordna Drömmer
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3

• pillan3
    Mattias39 skrev 2014-01-28 13:13:02 följande:

Helt sjukt, vilka bilder du har....!! Och vilken kropp!! Tur jag är på väg till dig, med skyffeln i högsta hugg!!

mmm...NN, ser inte så kallt ut idag...snarare hett,HETT!!! Tungan uteDrömmer
    Lite sen va? Fick skotta fram bilen själv Tungan ute
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-01-28 13:18:19 följande:
    OJojoj tjejer!! Vilka kroppar... Anon..Dina bröst är underbart fina  Kyss...

Du vet hur man fångar en mans intresse och behåller det länge länge....
    {#emotions_dlg.djavulsk}{#emotions_dlg.djavulsk}
  • pillan3
    Mattias39 skrev 2014-01-28 14:05:51 följande:

Jag fastnade i en snödriva och fick skotta så in i h-vete....ryggskott...behöver massage...tur du har skottat...kommer hem till dig så att du kan massera...
    Hallå, nu ska vi ju inte vända på rollerna, om det ska bli massage så ska fan jag ha Tungan ute

Tungan ute
  • pillan3
    Mattias39 skrev 2014-01-28 14:39:44 följande:
    Ser ingen annan möjlighet än att vi får knåda varandra på lämpligt sätt....Tungan uteDrömmer
    Okej då Flört

Ja precis därför har jag inte byxor så ofta
    Grottmannen skrev 2014-01-28 14:46:14 följande:
    Den som inga byxor har får gå med rumpan bar!Drömmer
  • pillan3
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-28 17:39:14 följande:

Snyggt att täcket inte matchar bättre... men sånt är livet i en korsett Hjärta
    Jösses, vill du komma på en kvällsfika? Verkligen snyggt Hjärta
  • pillan3
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-28 19:23:50 följande:
    Känner mig frestad... tänk vilket party det skulle bli? Oskyldig
    Riktig jädra fest....fullt ös medvetslös {#emotions_dlg.djavulsk}
  • pillan3
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-28 19:23:09 följande:
    Lovar du?

Åååååååå 
    HjärtaHjärtaHjärtaHjärta
Svar på tråden Helkroppstråden