• pillan3

Helkroppstråden

labben skrev 2014-01-31 18:10:58 följande:
    härlig bild på en underbar kvinna!! Cool
    Tack Kyss
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-01-31 18:14:12 följande:
    Japp, det är ju mysfredag hörde jag någon säga... Oskyldig..Ja denna Gösta... Man undrar vem som döljer sig bakom det namnet...
    Gösta, är stor, hudfärgad och kan ta mig till sjunde himlen!
    När jag blir trött på han,  ja! Då åker han fan in i byrålådan igen...
    Hahahaha
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-01-31 18:39:18 följande:
    Jag tänkte att det kunde vara så men tyckte ändå inte att det stämde.... Okej! Bli inte chockad nu. Men jag skulle kunna tänka mig att dela dig med Gösta.... Du kan ju sova på saken och ta ett allvarligt djupt samtal med Gösta om saken...
    Hmmm...såg en sak på ditt finger Oskyldig delas du ut? Drömmer
  • pillan3

• pillan3
    t k 85 skrev 2014-02-01 10:04:30 följande:
    detta är ju meningen med livet
    Jaså?  Vilken tur Drömmer
    Nymulen skrev 2014-02-01 10:15:24 följande:
    Pilla på Pillan  
    Pilllllllllerillliiii pilllll Flört

• pillan3
    Nymulen skrev 2014-02-01 10:28:55 följande:
    Jodå.  Det är tillåtet att leka med maten
    Ja ibland är det ju det {#emotions_dlg.djavulsk}
    straight arrow skrev 2014-02-01 11:34:06 följande:
    Härlig bild!
    Tack Skrattande
    Anonym (liten) skrev 2014-02-01 13:19:02 följande:
    Tack....avancerade övningar? 
    wingardh skrev 2014-02-01 13:23:28 följande:
    Seixgt! vill bara tag i dina höfter...
    Tack Drömmer
    gavleman skrev 2014-02-01 14:58:43 följande:
    Den magen ser ju ut att vara som gjord för att kyssas
    Haha, kanske det Flört

• pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-01 15:15:51 följande:
    Dina former!Hjärta
    Tack Hjärta
    LostInTranslation skrev 2014-02-01 15:23:34 följande:
    Gott att se att du håller stugan varm snygging !! Din helg ser ut att ha börjat bra
    Ja min lilla stuga är väldigt varm och go! Men stugan här skulle behöva lite värme, så upp med bilder FlörtDrömmer
    Min helg började med....ja, du kan nog tänka själv DrömmerOskyldig

• pillan3
    Anonym (Blondie) skrev 2014-02-01 16:25:51 följande:

Här har det fasiken hunnit bli spindelnät både på kameran och lite varstans så REPRIS för att hålla ångan uppe Kyss
    Trevlig LÖRDAG HjärtaSkål

Åå...tack Hjärta
    Och du! Nice rump, grannen!
  • pillan3

• pillan3
    melissa03 skrev 2014-02-01 17:56:30 följande:
    Hej du måste äta mer mat. 
    Jo hej du!!
    Du ska bara veta hur mycket mat jag kastar i mig och mycket fet mat!! Har även kläckt ur mig tre barn ur denna kropp!!
    Så äter det gör jag! Gör du? 
Svar på tråden Helkroppstråden