• pillan3

Helkroppstråden

Anonym (Tjej90) skrev 2014-01-30 23:35:15 följande:
    Vad fina ni är allihopa! Jag själv är för feg för att lägga ut kroppsbilder men bidrar iaf med en nytagen ansiktsbild på en höggravid och plufsigare version av mig själv.
    Du är jätte fin och grattis till det vackraste man kan få
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-31 09:25:09 följande:
    Busvisslar jag med...*fjuttfjuuuuu*

Det var alltså dig jag hörde när jag gick naken! Blev lite fundersam Tungan uteSkrattande
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3

• pillan3
    irongarden skrev 2014-01-31 06:58:38 följande:

Ett trippel ego-boostat fredagsbidrag.
    Oj! Riktig snygg kropp Skrattande
  • pillan3

Gösta!!!! Jag väntar här på mina bara knän DrömmerKyss
  • pillan3
    BadBob skrev 2014-01-31 11:09:26 följande:

Som alltid snygga underkläder med ett underbart vackert innehåll. Förgyller verkligen min fredag
    Ååå..tack Kyss
    jjj333 skrev 2014-01-31 11:13:39 följande:
    [quote=72385882][quote-nick]pillan3 skrev 2014-01-31 10:39:43 följande:[/quote-nick][/quote]

Fiin! Fredag var det ja ;)
    Tack Skrattande
    Grottmannen skrev 2014-01-31 11:16:34 följande:
    Va vacker du är!Hjärta{#emotions_dlg.flower}
    Tack så mycket Hjärta

• pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-01-31 14:58:45 följande:
    Dressed for sucess!! Snyggo!Vilket innehåll är det du syftar på Bobbsan?Kärt barn har många namn, men det var nog första gången någon kallat mig för Gösta!! Vart fick du det ifrån Pilla??Vad? Jag har väl gjort alla möjliga sköna grejer för dig även tidigare snyggo? Får väl vara nöjd med att ha nått över på plussidan efter allt slit i alla fall. Vissa tillfredställer man tydligen inte med vänster handen hur som helst..... 

Tyvärr är inte du Gösta utan Gösta är min Gösta och den Gösta är min......

men ja, kärt barn har många namn
  • pillan3

• pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-01-31 17:44:10 följande:
    Tjusigt Pillan!! Som alltid ! Gösta måste vara stolt.... Skrattande

Tack Kyss tjusig bild du med, ser ut som du har det lika mysigt som jag Drömmer 
    Det vet jag faktiskt inte riktigt,  men ingen klagan från Göstan så det tror jag Skrattande
  • pillan3
    Mysigast skrev 2014-01-31 17:44:37 följande:
    Härligt leende också visst :)
    Tack Kyss
Svar på tråden Helkroppstråden