• pillan3

Helkroppstråden

Anonym (Blondie) skrev 2014-01-28 19:36:09 följande:

Gillar lila också...Tungan ute
    Den här är riktigt snygg, men har säkert att göra att den sitter på en snygg kvinna 
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    TILL GÖSTA          

MIN GÖSTA TITTA HIT!!!
    HÄR ÄR JAG!! SER
    DU
     MIG?? 

Sex on the phone 
    Im so alone 
    Some sex on the phone
    I need it so 
    Okey, I do what you'll say
    Come on

Hahahaha

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-28 20:37:14 följande:
    Haha, vilken överdos av BLONDIE det blev nurå {#emotions_dlg.djavulsk}
    Som det ska vara, så fortsätt du Kyss
  • pillan3
    Nymulen skrev 2014-01-28 20:11:03 följande:

Herregud,  jag höll på att missa en rygg Skrikandes absolut helt klart klösvänlig Drömmer
  • pillan3
    straight arrow skrev 2014-01-28 21:33:50 följande:
    Någon som tycker om ryggar?
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Jaaaa, jag älskar ryggar och din var helt WOW SkrattandeDrömmer drömmer mig bort lite...
  • pillan3

Gösta...komsi komsi 
  • pillan3
    pillan3 skrev 2014-01-29 01:34:45 följande:
    Fast vad "troll" säger här inne kan ju inte vi rå för! Sen kan du ju läsa att det var nån som påpekade brösten på ett snällt sätt,  om jag inte minns fel! Och du! Jag trivdes inte med min kropp, men har börjat gjort det mer och mer nu! så uttala dig inte mitt sätt att se på min kropp, när du inte har nån jävla aning! Men tydligen hänger du här en hel del själv låter det som! Sen är ju det här sex och samlevnads sidorna! Där det finns mycket andra snuskiga trådar! 
    Och du förresten, så var dessa hängbröst en stulen bild! 
  • pillan3
    Anonym ( ) skrev 2014-01-29 05:32:35 följande:

Är du också gift? Oj okej.. Verkar vara brist på bra singlar i tråden
    Som jag skrev; jag har varit Tungan ute
  • pillan3

• pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-01-29 09:04:37 följande:

Jäklar! Tit's and Ass i världsklass.... Ni är sjukt snygga tjejer. Bra start på dagen.. Dags att göra lite nytta här! Ta hand om er och håll er undan från länsman...
    Fast skulle inte ha mycket emot om länsman kom, är så svag för män i uniform Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden