Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-20 18:39:54 följande:

Oj!!! ojoj... Det var ta mej fan det snyggaste du postat någonsin! You're on fire woman!!!
  • LostInTranslation

Här vart det verkligen dött idag....! Gör ett försök att liva upp stämningen lite Oskyldig

• LostInTranslation
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-22 13:32:10 följande:
    Bra försök smile5.gif tror att mindre kläder så kommer det igång ordentligt :-P
    Haha! Bra försök där!
  • LostInTranslation
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-22 13:34:30 följande:
    Försöka duger ju smile2.gif
    Anonym (Skönabönan) skrev 2014-08-22 14:29:15 följande:
    Ja tror också de. Vad förlorar han på å testa liksom?
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-22 13:37:32 följande:
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-22 14:34:39 följande:
    Ja det undrar jag med.. Så LIT får komma med en härlig bild som får oss tjejer heta och tappa lite kläder med smile2.gif
    Anonym (Skönabönan) skrev 2014-08-22 15:42:36 följande:
    Ja lovar en bild om LiT lägger upp en me byxorna nere.
    Herregud tjejer!! Är det girighetens dag här eller? Tycker det här är snudd på utpressning, samtidigt låter det ju rätt lovande att era kläder åker av bara ni ser mig i kalsonger.... Stämmer det att jag har såna övernaturliga krafter kan jag komma på många sätt det kan gynna mina intentioner på.....

• LostInTranslation
    Dress skrev 2014-08-22 15:36:14 följande:
    Vad är det jag hör? Är det ingen fredagsstämning i tråden?! Kanske en gammal repris kan öka på fredagskänslan?
    Härligt Dress!!! Du är en generös kvinna som det är svårt att få nog av ...
  • LostInTranslation
    Anonym (Skönabönan) skrev 2014-08-22 15:42:36 följande:
    Ja lovar en bild om LiT lägger upp en me byxorna nere.
    Har ju sett alldeles för lite av dig, så nu är det bara att leverera!

• LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-22 16:11:03 följande:
    Meh...åh en gammal bild, trodde losten skulle leverera en färsk bild smile2.gif  

Vem är lat idag egentligen?   smile2.gif
    Vem är gnällig idag Tungan ute? Hörde inget om att den skulle vara färsk.... Den hade sett likadan ut om jag tagit den idag oavsett.... Nu får du  ta dig i kragen, slänga av dig kläderna och skjuta av några sexiga bilder så kanske jag blir på ett så sprudlande fredagshumör att dina fantasier kommer drabbas av Lost-overload..... Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (Skönabönan) skrev 2014-08-22 16:17:07 följande:
    Vad är det jag hör? Gammal bild. Då ere bara å droppa kalsongerna också om de ska bli nåt.
    Jaja....den gamla fina bilden är borta så att ni inte drabbas av någon allergisk reaktion. Tyvärr är de färska bilderna slut redan. Bytte bort dem mot lite färsk persika tidigare idag... Ersättningen för färskvara behöver höjas här inne för att det skall bli ett bra givande och tagande..... Vargen behöver lammkött!
  • LostInTranslation
    NyttNamn skrev 2014-08-25 19:32:00 följande:
    Mmm NN!! Porrigt värre idag ... Lite dirty housewife känsla över den haha....
  • LostInTranslation
    NyttNamn skrev 2014-08-25 19:43:13 följande:
    Ja du mr Lost... Du är lite på rätt spår där, ha ha - vi kan ju säga att det finns fler bilder nånstans smile5.gifsmile2.gif  
    Jaså det säger du..En följetång alltså.. Vart finns denna skattgömma då ?
Svar på tråden Helkroppstråden