• NOEL75

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-10-29 17:26:29 följande:

TystTungan uteKyssFlört......... mmm and I loved it Skål
    Mmmm låter som att ni varit på fest Glad
  • NOEL75
    Morriiss skrev 2013-10-29 17:00:06 följande:
    Haha det är på Öland det händer kommer du?
    Klart jag kommer!! Så länge sällskapet är rätt så åker jag vart som helst
  • NOEL75
    Anonym (Lillajag) skrev 2013-10-29 17:35:53 följande:
    Kan inte varje dag vara en fest? ;)
     Hej Snygging!! Skulle nog kunna bjuda dig på kalas varje dag om du ber snällt !
    Lussekatta skrev 2013-10-29 17:38:25 följande:

Tsssss... Stockholm 08:ornas borg, det är syndens näste vill jag lova *mallig* hihi
    Ehhh 08-orna skall hålla på sig hela tiden har jag hört... Flört

• NOEL75
    celineswaltz skrev 2013-10-29 18:58:09 följande:

Lite olika vinklar...Kunde som vanligt inte välja ut en...
    Herregud din rumpa slår ner som en bomb från klar himmel Celine!! Riktigt nice!!
  • NOEL75
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-10-30 07:16:05 följande:
    Godmorgon skönheter!

Godmorgon snygging!! Det var en trevlig vy att mötas av det första man ser när man loggar in här.... Känns som en bra dag trots allt det här

• NOEL75

Godmorgon får man väl säga även idag efter en sån skön start som vissa redan bidragit med här

• NOEL75
    fialotta85 skrev 2013-10-30 09:22:18 följande:
    Godmorgon heting! Tycker du borde föregå med gott exempel och lägga upp bilder på din rumpa med!
    Vissa vill visst bara ha och ha hela tiden ;.-).... Bläddrade bakåt i tråden för att spana in din lilla rumpa FiaLotta, men det verkar ju som att du inte heller delat med dig av din bakre skönhet ju ....Posta du först så skall farbrorn se vad han kan hitta på...
  • NOEL75

Sedär!! Inte illa Fialotta... Fast saken är den att även jag har postat min sittdel för inte allt för längesedan. Så  även du får hålla till godo med en halvgammal repris...

• NOEL75
    GoodMangoo skrev 2013-10-30 09:52:59 följande:

Mmmm du är en tjej med stil Mango!! Underbart sexigt!!
  • NOEL75
    fialotta85 skrev 2013-10-30 09:42:52 följande:
    En repris-rumpa är bättre än ingen rumpa alls! Särskilt när det är en sån snygg som din!! Kyss
    Ja men det var ju snällt av dig att ändå bli nöjd med lite second hand idag Tack goding !
    Anton Chigurh skrev 2013-10-30 09:50:02 följande:
    Mmm....det är ju en fin......ändalykt.....du har NOEL. Mycket fin. Ser klämvänlig ut. Och för ovetande, eventuellt nytillkomna, tittare, så har jag INTE för avsikt att klämma på NOEL's vackra röv !!!

Lika bra å få det utrett med en gång. 

Vad jag gör här, är, att jag utnyttjar mina förbannade rättigheter att säga vad fan jag vill.

Ha en riktigt skön dag, NOEL.Glad Trevligare mänska än dig får man leta efter.

Haha tack Anton!! Du är fan ingen fegis som  vågar kommentera en kille. Om den är klämvänlig eller inte får någon av damerna reda ut. Men den sitter där den skall i alla fall, så mycket har jag märkt. Stort tack för dina vänliga ord!! DU är som alltid välformulerad och en glädjespridare
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-30 09:55:35 följande:
    *klämmer lite helt fräckt* Oskyldig
    Har du ingen skam i kroppen kvinna Tungan ute

Svar på tråden Helkroppstråden