• Nanime

Helkroppstråden

lille Birger skrev 2013-01-13 14:08:55 följande:
    Du har snygg bakdel. Cool
    Kanske därför jag helst lägger ut bilder på den sidan av mig ;) Och tack så mycket Birger Solig
  • mycketsaft
    Tom Araya skrev 2013-01-13 11:06:20 följande:
    Nej, jag menar att om män här mejlbombade alla kvinnor med snygga avatarbilder så hade du blivit det ändå.
    Antingen är män här lite mer försiktiga eller så är det din status som sambo (+barn), en kombination av båda eller något annat...Solig

Ja fast jag har ju just bytt bild, hade en annan och bytte vid årsskiftet, har iofs inte hunnit ha den här så länge att jag egentligen kan utvärdera redan. Sen beror det nog på var man är mest, skriver man mest om katter får man nog inte lika många skamliga förslag som om man är inne i sextrådarna ;) 
  • Nanime
    aehakan1 skrev 2013-01-13 13:46:20 följande:
    Nanime !!! Du är så himla bra !!! Jag är så imponerad av dej att du vågar !!! Bamse kram till dej :)))) och du är fin !! ;)
    Tack tack! Även om man inte är nöjd med delar av sin kropp så finns det oftast andra delar man är mer nöjd med, jag brukar fokusera på dom och tänka att dom skavanker jag har mörkar inte mina fina sidor! Magen är verkligen mitt problemområde men det är en del av helheten :)
  • mycketsaft
    Anonym (50+) skrev 2013-01-12 21:38:46 följande:
    Du har ett underbart utseende, den där kombinationen av sensualism och intellektuell utstrålning älskar jag. 
    Får jag fråga hur man bär sig åt för att stå så nära och ta ett helkroppsfoto med mobilen?  

Jag tror att det är mobilkameran som tar ganska utzoomade bilder eller vad man ska säga..  Sen står jag kanske inte så jättenära spegeln heller :)
  • mycketsaft
    Nanime skrev 2013-01-13 14:16:35 följande:
    Tack tack! Även om man inte är nöjd med delar av sin kropp så finns det oftast andra delar man är mer nöjd med, jag brukar fokusera på dom och tänka att dom skavanker jag har mörkar inte mina fina sidor! Magen är verkligen mitt problemområde men det är en del av helheten :)

Nanime, bra sätt att tänka på :) Jag har oxå bristningar på magen efter senaste graviditeten och hatar att visa den.. Försöker att inte bry mej men det är svårt :/ Men tack och lov har man ju oftast kläder på sej och då är de flesta skavanker lätta att dölja
  • NoteturNomen
    straight arrow skrev 2013-01-13 14:02:39 följande:
    Mikipiki lade väl upp sin russinmage och fick väldigt mycket uppskattning för den?

Jag tyckte Mikipikis russinmage var fiin, med den midjan skulle magen absolut inte störa mig om jag vore kille! :)

Sen förstår jag faktiskt inte diskussionen om att inte alla kroppar skulle passa i tråden, för det Har ju verkligen visats upp alla tänkbara varianter... Det är trevligt, och även om de flesta är betydligt mindre än jag själv så känns det bra ändå när man ser vilken variation det finns i den oretuscherade verkligheten!

:)
  • NoteturNomen
    Anonym (TD) skrev 2013-01-13 12:56:16 följande:
    Dom var ju det snyggaste av allt;)

Kom på det efteråt men orkade inte byta och ta nya kort:(

Nä man kan inte tänka på allt!! Har överseende denna gången då, bara tack vare den nakna överkroppen! :D
  • Nanime
    Alexia skrev 2013-01-13 14:40:16 följande:
    Du är supersnygg, härlig bild och vilka vackra ögon du har :) kram
    Tackar!!! Glad {#emotions_dlg.flower}
  • NoteturNomen
    aehakan1 skrev 2013-01-13 13:53:32 följande:
    Och snälla be inte om ursäkt för bilden ! Den behövs!! Många ser ut som dej ... Det tycker jag ska fram i denna tråden ... .. Och du kanske plockar fram modet i många andra som sitter hemma och tvekar på att lägga ut en bild pga sina skavanker här och där ... Och vågar visa upp dom ...

• Anonym (TD)
    NoteturNomen skrev 2013-01-13 14:46:28 följande:

Nä man kan inte tänka på allt!! Har överseende denna gången då, bara tack vare den nakna överkroppen! :D
    Nästa gång blir det nog inga byxor alls;)
Svar på tråden Helkroppstråden