• Movit

Helkroppstråden

Anonym (Blondie) skrev 2014-01-06 14:19:19 följande:

Tjabooo, så här såg jag faktiskt ut när jag städade. Blev sånt jävla luftdrag med spets så dammsugaren fick jobba extra hårt och det var det inte värt smile1.gif
    Så vacker att det för ont
  • Movit

Herregud....här är man borta några timmar och ni pratar städning......

MyNulen.....bra redskap för lite teasing det där.......

• Movit
    Nymulen skrev 2014-01-06 19:14:44 följande:
    Rosa... Skål

Haha.....till och med det!!! Först vippa....sen hamra....
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-06 19:18:07 följande:
    Aj då, då får jag fortsätta att stirra på det där dammkornet Ensam glömde... Drömmer

Jag kan komma och vifta bort det om du behagar....
  • Movit
    Nymulen skrev 2014-01-06 19:27:13 följande:

Du kan låna mitt rosa ludd, Movit. Behagen kan jag hålla dammfria.

Perfekt....jag behöver inte så mycket...bara tillräckligt för att kunna kittla Blondie....Du är snäll Du MyNulen....hjälpande hand!
  • Movit
    La Chica skrev 2014-01-06 19:30:04 följande:

Suck......du är ju så vacker, så vacker....
  • Movit
    Nymulen skrev 2014-01-06 19:39:15 följande:
    Jag är snäll. Du städar, jag underhåller damen Cool
    Det låter som en bra deal.....vi kommer senare att åka hem till mig...du får givetvis följa med dit....men min fråga som jag ställer lite försynt är: Vad blir jag skyldig dig?
  • Movit
    Nymulen skrev 2014-01-06 19:50:20 följande:

Ett par Norrlands Guld?

Ja absolut...om du nöjer dig med det....så ett par plattor Norllands Guld it is....Cool Jag backar upp dig i alla lägen nu bara så du vet...
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-06 23:12:07 följande:
    Eller så delar vi på båda, du jag och Movit? Tungan ute

Nu missade ni nått....MyNulen skulle få två Norrlandsplattor om han städade medans vi...ja vad ni nu planerade att göra, bakade bullar eller löste korsord. Men visst vill du ha med Nymulen i detta så absolut...det är en trevlig man så han kan gärna få lösa det ordet i korsordet vi inte lyckades lösa
  • Movit
    Nymulen skrev 2014-01-06 23:29:13 följande:

Movit.. cyklist? Du fick min rosa fluff att städa med medan vi.... tittade på. Som tack för lånet fick jag ölen! Du får låna fluffet flera gånger om du vil.
    Jaha.....hmm var det så det var.....ja alltså....nu vet jag inte riktigt.....ja Blondie får väl kanske bestämma här....Men jag gillar inte Norrlands....
Svar på tråden Helkroppstråden