• Movit

Helkroppstråden

Anonym (KMP) skrev 2014-01-07 18:17:45 följande:

Enkel och vardaglig bild från mig som jag ser ut i kväll
    Med eller utan kläder....du är en dröm
  • Movit
    Anonym (KMP) skrev 2014-01-07 19:14:43 följande:
    Åh...Kyss
    Tack finaste du
  • Movit
    Anonym (qom) skrev 2014-01-07 21:03:56 följande:
    Ni är ju samma personer som hänger här, år in och år ut höll jag på att skriva, klart ni uppskattar varandra Skål

Denna kvinna redigerar sina bilder väldigt väl jämfört med de andra få som postar och man undrar ju varför. Ingen här är väl under 35 i vilket fall som helst, jag har förstått att hon vill ge intryck av att vara yngre än hon är vilket jag tycker känns väldigt tacky.
    Och ändå hänger du här år ut och år in.....undrar vem som är tacky i så fall?

Klart vi trivs med varandra annars skulle såna som jag som är ny inte känna mig välkommen..
  • Movit
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-07 22:50:29 följande:
    Tror faktiskt att du borde få besök snart Ensam på ett eller annat vis.....det är ju resursslöseri att en sån diamant som du inte har sällskap om kvällarna....nätterna......mornarna.....förmiddagarna....lunchen.....eftermiddagarna.....helgerna...veckorna....o.s.v
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-07 22:32:56 följande:
    Jag ska fråga om jag får låna Movits cykel Oskyldig

Har flera så det är bara komma förbi och hämta en.....du är alltiv välkommen...men du får lämna nått svart klädesplagg i badrummet det ingår liksom..{#emotions_dlg.djavulsk} 
  • Movit
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-07 22:55:17 följande:
    Haha, ja du... Jag blev faktiskt nobbad ikväll så jag får leka själv!

Det var ju hemskt illa....jag var bevisligen inte det som nobbade.....skulle aldrig komma på tanken.
  • Movit
    Nymulen skrev 2014-01-07 22:59:00 följande:
    Hmm. Fler nobbade... Städar väl vidare... Brevlådan är skinande ren, och tom...

Jag är tveksam till att jag blev nobbad ikväll......frågade ingen...Oskyldig
  • Movit
    fialotta85 skrev 2014-01-09 12:39:00 följande:

Puss! phpJftQgf36748.jpg

Din mun......en kyss av den och man är långt upp i himlen.....
  • Movit
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-09 12:39:10 följande:

Träningsrumpa? Sugen på att hänga med på ett varv i spåret? Oskyldig
    Med eller utan dom byxorna??? ;)
Svar på tråden Helkroppstråden