Helkroppstråden
Jag tycker att ni är jättefina och jag uppskattar så att få se er! Men jag blir aldrig avundsjuk på riktigt, trots att jag inte ser ut som en del av er gör. Jag gillar hur jag själv ser ut, trots att jag vet att det inte motsvarar ett ideal som många skulle kunna enas kring är önskvärt, åtråvärt och ansett som särdeles snyggt. Själv hoppas jag på att många fler kan gilla sig själva. Det är befriande att göra det (för er som inte ännu kunnat prova just detta) även om det innefattar lite hängpattar och dylikt. Jag gillar min kropp ändå! Den är bra, mjuk, fin, och gosig.
Om jag får önska något så är det att människor rent generellt skulle vara lite mer förlåtande gällande förpackningen. Det är väldigt få människor som när de finner något i en annan människa skulle rata det för att förpackningen inte håller måttet. Den sortens sökande efter fysisk perfektion brukar hos de flesta tona bort och försvinna direkt efter tonåren.
Med det sagt; jag ser så många i den här tråden som är så väldigt attraktiva. Jag läser också så många inlägg i den här tråden som bevisar min tes - människor är attraktiva och mysiga när jordmånen för personlig tillväxt är god.