• A82

Helkroppstråden

Med denna bild säger jag godnatt och hoppas på att det blir en riktig måndags-tisdag imorgon med många nya fina bilder att titta på
     Kyss puss och godnatt alla finingar

• Max
    A82 skrev 2013-01-14 23:05:04 följande:
    Med denna bild säger jag godnatt och hoppas på att det blir en riktig måndags-tisdag imorgon med många nya fina bilder att titta på

puss och godnatt alla finingar

Härlig bild, Sov gott fina du:)
  • Tom Araya
    Bonnevier skrev 2013-01-14 22:44:02 följande:
    WTF. Hahahaha du måste skämta?! Jag tycker det skiljer oerhört mycket. Tycker ju jag har breda höfter som fan. Kanske bara bilden som missvisar. Å sen just på denna bild tycker jag att jag ser pluffsig ut. Det är väldigt fashinerande (stavas?) att se hur olik syn man själv har på sig själv jämfört med andra. 
    Hallå, du är kvinna, du SKA HA breda höfter! Det går inte att flytta ben vettu! I övrigt är du smal, inget snack om den saken. {#emotions_dlg.djavulsk} Solig Skål
  • Anonym (mums)
    Tom Araya skrev 2013-01-14 18:03:23 följande:
    Du ser ut att ha ett påbrå från fjärran länder. Drömmer Hur som helst är du otroligt vacker i alla fall. Solig
    straight arrow skrev 2013-01-14 19:27:02 följande:
    Ojojoj, vilket vackert leende och vilka fina ögon. Jag smälter.
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 17:56:20 följande:

Du är så himla fin att det skulle räcka med en bild på en tå Skrattande
    A82 skrev 2013-01-14 18:39:34 följande:
    ser riktigt fin ut Glad
    beebo skrev 2013-01-14 18:30:06 följande:
    Ni är fan otroligt vackra tjejer här inne!!!  

Mums-- Ja du, din sambo ska ta hand om dig för du är otroligt vacker!! Solig

Badsugen-- As-het kropp! Vad tränar du?
    Taaaack!!! Jätte fina kommentarer och ni är urgulliga!! SkålKyssKyss
  • hösthjärta
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 17:22:42 följande:
    Du har väldigt vackra ögon hösthjärta. Dessutom gillar jag dina ögonbryn skarpt Glad

Hahaha... mina ögonbryn? Det är en sån sak som jag inte ens lägger märke till. Men tusen tack i alla fall!Solig
  • Anonym

Varför funkar inte knappen "ladda upp en bild" på min iPad?

• hösthjärta
    Anonym skrev 2013-01-14 17:28:57 följande:

Håller med, väldigt fina ögon. Ser så snälla ut, som en ängel. En sån skulle jag kunna bli bra vän med känner jag. Man ser ju själen i ögonen, sägs det...fin själ. Kom nu inte och säg att du är yxmördare och inte alls snäll, haha! :)

Oj, tack. Ängel, va?Oskyldig
    Och jag är snäll. Bara bits och nafsar ibland....
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-14 23:40:28 följande:
    Varför funkar inte knappen "ladda upp en bild" på min iPad?
    Funktionen funkar tydligen inte från ipad. Mejla en dator och ladda upp därifrån.
  • niceelinice
    Bonnevier skrev 2013-01-14 22:55:01 följande:
    Tack vad snäll du är! Din kropp är ändå min drömkropp och tack vare dina bilder har jag fått mer motivation att börja träna! Dock blir det bara hemmaträning än så länge. Så svårt att komma iväg när man har en man som jobbar mycket, 2 kids och ett hem som ska skötas. Men nån gång ska jag fan börja gå på gym, tills dess får jag träna hemma!

Ok, ja vad bra att jag gett dig motivation då ;) Jo, det är jobbigt att ta sig tid att fara på gymmet. Tar så lång tid. Nu jobbar jag i samma anläggning som ett gym och får träna gratis där så då är det lättare att få tid att fara dit. Men annars har jag ju bara kört insanity workout, 40 minuter, 6ggr/veckan, så det har man ju oftast tid med. Inte för att jag var så bra på att hålla det där med 6 ggr/veckan då, men 3-4 ggr kanske =)
Svar på tråden Helkroppstråden