• Anonym (Loveheart)

Helkroppstråden

A82 skrev 2013-01-15 09:05:06 följande:
    PuttB
    De gör jag inte heller.
    Vill han ge sej på mej och mår bra av det får han det. Han kommer ändå ingen vart. Så pass mycket självförtroende har jag.
    Kram
    Ta det inte presonligt, h*n är på alla så fort h*n får tillfälle{#emotions_dlg.djavulsk}. Du är jättefin Glad
  • hösthjärta
    A82 skrev 2013-01-15 08:38:00 följande:
    Det vet jag redan men tack för att du påpekar det.
    Tyvärr för din del tar jag inte åt mej så mycket av det.
    För då jag under senaste 8 månaderna har gått ner 30 kilo och fick mitt sista och femte barn för 5 månader sen känner jag att jag är ganska nöjd med min kropp för tillfället även om jag vill ha bort 8-10 kilo till innan jag når den vikt jag vill ha.

Fem barn?!?!?!?!?
    Jisses! Och med den kroppen!
    Du är sjukt snygg.  Glad Så vill jag se ut....
    Ah... du har ju knepet! Måste skaffa fler barnFlört 
  • Mattias39
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-14 18:20:53 följande:
    Jag hinner ju knappt titta ikapp här..mycket fina bilder...bidrar med en nytagen.

Ahh....ÄNTLIGEN!!! Som jag har väntat, badis... !!Glad
    Du är så jäkla fin att jag blir alldeles varm i kroppen!! Du har en makalöst vacker,sexig,snygg kropp...man vill bara se mer,mer,MER...hela tiden!! Tungan ute
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-14 19:53:21 följande:
    tyvärr blev den inte så bra som jag tänkte men det struntar vi i.....eller hur Glad

Jaaa....det struntar vi i....superfin, som vanligt!!!!! :)
    TACK!!!
  • Mattias39
    niceelinice skrev 2013-01-14 20:56:28 följande:
    Ok, nu blev det lite mer naket än planerat...men ni har varit så snälla mot mig i den här tråden så mitt självförtroende ökat en aning, så nu gör jag faktiskt något såhär vågat Skäms

Herregud!!! Tungan ute
    Vilken otrolig krop pdu har...så fantastiskt sexig att du numera lär vara hela Sveriges våta dröm...iaf är du i min... Flört
  • Mattias39
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-14 21:54:52 följande:
    Du har riktigt fina axlar själv. Mina kommer här,.det är dock inte superkvinnligt med träningslinne....

Jag tycker visst att det ser superkvinnligt ut...och verkligen supersexigt!! :)
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-15 08:10:12 följande:
    Underbara snöiga tisdagsmorgon. Hoppas ni sovit gott.

Jo....men uppvaknandet var bättre...!
    Tänk om man kunde få vakna till den här synen varje morgon! Fantastisk bild av dig!
    Du är så otroligt fin att jag har svårt att slita mig från din bild och börja göra ngn nytta här på jobbet! Tycker att du har såååå fin kropp!!! Glad
  • Anton Chigurh
    A82 skrev 2013-01-15 08:10:12 följande:
    Underbara snöiga tisdagsmorgon. Hoppas ni sovit gott.

Jag stiger upp, går ut i köket, brygger kaffe och under tiden brer jag en underbart god smörgås med Lindvals Leverpastej och Mor Annas gurka på, givetvis på bröd jag själv bakade dagen innan, och kaffet....det är Zoegas Intenzo, å inget annat. När kaffet runnit ner häller jag upp denna rykande, heta, ljuvligt doftande drycken i 82:ans favoritmugg, ställer bredvid smörgåsen på en bricka och bär in detta till damen ifråga, och det första jag ser när jag kommer in i sängkammaren, det är 82:an som ligger enligt bilden ovan.

Hon kommer få sitt kaffe och sin smörgås, men kaffet kommer va kallt !!!

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • A82

Åh Anton. Låter som en perfekt morgon.
    Och Zoegas som är mitt favoritkaffe. Fast de e ju klart att du redan lagt märket till det.
    Och då jag inte dricker rykande hett kaffe blir det kalla (helst ljummet) bra det med. Helt perfekt.

• niceelinice
    Charlotte M skrev 2013-01-15 00:30:38 följande:
    Första ordet som dyker upp : Perfekt. Oj så snygg du är.
    Tack Skrattande
    Fotografen skrev 2013-01-15 08:26:29 följande:
    Snyggt. Snygg mage, snygg ryggtavla, snygga ben, snygga axlar, snygg rumpa, snygg midja snygga naglar, missade jag något.... ja hela du är snyggKyss
    Oj, tack Skrattande Ser själv många fel men det är kul att ni inte gör det =)
    Mattias39 skrev 2013-01-15 09:20:35 följande:
    Herregud!!! Tungan ute
    Vilken otrolig krop pdu har...så fantastiskt sexig att du numera lär vara hela Sveriges våta dröm...iaf är du i min... Flört
    Tack så mycket =) Kul att vara i dina våta drömmar, hehe Flört

Svar på tråden Helkroppstråden