Anton Chigurh skrev 2013-10-30 11:17:33 följande:
Sedär, NOEL, vad var det jag sa. Om du kan tänka dig offra lite mer förhud, så köper jag in en ny väska, sen gör du ditt.....ja, och sen, tar jag hand om försäljningen efteråt, och så delar vi på vinsten.
Låter det som en schysst deal ???
Absolut!! Det låter som en jättemöjlighet. Undrar hur stor upplaga min förhud räcker till.... hmm...Borde i alla fall kunna dra in några hundra tusen hoppas jag om du bara hittar köpare med rätt betalningsvilja.
GoodMangoo skrev 2013-10-30 11:25:41 följande:
Så ung och orörd men ändå så insiktsfull

.
Ung och orörd!! Det var det snällaste jag hört dig säga på mycket länge Mangon....

GoodMangoo skrev 2013-10-30 11:21:49 följande:
Föredrar att knipa fast dom under armen men jag ska försöka få till något bra.... lovar

.
Haha... affärsman ut i fingerspetsarna

.
Lite begreppsförvirring där kanske ja....Men båda varianterna funkar fint på mig....även om kuvertvarianterna ändå är bäst....
Fenina skrev 2013-10-30 11:31:18 följande:
Nja...i mitt fall var det snarare det faktum att väskans biprodukter hade tagit mig närmare än kuk än vad jag varit på....evigheter....än själva "väsk"gnidandet i sig. Men känner du att det skulle kunna vara en acceptabel överenskommelse, så kan jag skicka min favorit till dig, så gnider du lite, skickar tillbaka, så gnider jag....skickar tillbaka....and so on?
Ohhh inte kunde jag ana att du var en sån dirty girl!! Det här är ju deluxvarianten på att skicka använda underkläder till varandra. Klart jag är på!! Kommer lämna något alldeles speciellt åt dig i innerfacket...