• NOEL75

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2013-10-30 11:09:35 följande:

Stackars NOEL, han kommer få en stroke av ngt sånt...så...var försiktig är du snäll... ;)
    Nej tror det är lugnt..Kollade hjärtat förra veckan och det skall tåla ganska extrema påfrestningar, så det är nog risk att andra vitala delar ger sig innan hjärtat i så fall...
    Anton Chigurh skrev 2013-10-30 11:10:10 följande:
    Fan NOEL, med tanke på attiraljerna du skickade med väskan, så borde du sålt den här på FL. Och inte Blocket.

Du hade fått det tiodubbla här. Minst. 
    Fan du har sinne för affärer Anton!! Borde såklart rådfrågat dig innan. 
    GoodMangoo skrev 2013-10-30 11:10:24 följande:
    Eller så kommer det gå för pojkvasken Skrattande
    Det kan du ge dig på...om och om igen... Du kommer dränera mig...
    Fenina skrev 2013-10-30 11:13:32 följande:
    Ja... att få gnida sig mot den väskan.... Drömmer
    Vi kan gnida oss tillsammans.... Låter som att jag hittat min själsfrände i denna fetish!

• NOEL75
    Anton Chigurh skrev 2013-10-30 11:17:33 följande:
    Sedär, NOEL, vad var det jag sa. Om du kan tänka dig offra lite mer förhud, så köper jag in en ny väska, sen gör du ditt.....ja, och sen, tar jag hand om försäljningen efteråt, och så delar vi på vinsten.

Låter det som en schysst deal ???

Absolut!! Det låter som en jättemöjlighet. Undrar hur stor upplaga min förhud räcker till.... hmm...Borde i alla fall kunna dra in några hundra tusen hoppas jag om du bara hittar köpare med rätt betalningsvilja.
    GoodMangoo skrev 2013-10-30 11:25:41 följande:
    Så ung och orörd men ändå så insiktsfull Flört.
    Ung och orörd!! Det var det snällaste jag hört dig säga på mycket länge Mangon....Kyss
    GoodMangoo skrev 2013-10-30 11:21:49 följande:
    Föredrar att knipa fast dom under armen men jag ska försöka få till något bra.... lovar Glad.

Haha... affärsman ut i fingerspetsarnaCool.
    Lite begreppsförvirring där kanske ja....Men båda varianterna funkar fint på mig....även om kuvertvarianterna ändå är bäst....
    Fenina skrev 2013-10-30 11:31:18 följande:
    Nja...i mitt fall var det snarare det faktum att väskans biprodukter hade tagit mig närmare än kuk än vad jag varit på....evigheter....än själva "väsk"gnidandet i sig. Men känner du att det skulle kunna vara en acceptabel överenskommelse, så kan jag skicka min favorit till dig, så gnider du lite, skickar tillbaka, så gnider jag....skickar tillbaka....and so on?
    Ohhh inte kunde jag ana att du var en sån dirty girl!! Det här är ju deluxvarianten på att skicka använda underkläder till varandra. Klart jag är på!! Kommer lämna något alldeles speciellt åt dig i innerfacket...Oskyldig

• NOEL75
    GoodMangoo skrev 2013-10-30 11:33:57 följande:
    Teoretiskt sätt skulle vi nog kunna få till en trippel-gnidning om jag skickar den väskan jag köpt av NOEL till dig och "gör mitt" innanDrömmer.
    Som ett kedjebrev fast kedjeväska.... Ett skepp kommer lastat med ...hmm.... Kan föreställa mig hur den väskan luktar när den slutligen när mig haha...Här snackar vi värdeskapande.
    Fenina skrev 2013-10-30 11:38:33 följande:
    Mycket snack, lite bilder... tjatigt kanske, men så är det ju med hygien....jag har badat idag igen Drömmer

Mmmm....det ser trevligt ut! Slutade det lika bra som sist?

• NOEL75
    fialotta85 skrev 2013-10-30 11:43:26 följande:

Någon som vill "luncha"? DrömmerFlört

Blir det brön till lunch??

GoodMangoo skrev 2013-10-30 11:47:04 följande:

Luktar Förvånad?? Här snackar vi "en doft av {#emotions_dlg.flower}" !!
    Blomma...förväntade mig en lite mer fruktig ton från din sida ...mmmm. Jag kanske blir tvungen att följa väskans resa till mig i omvänd riktning... Det är j u trots allt en delad glädje..
    Fenina skrev 2013-10-30 11:49:22 följande:
    Nånting spännande....nånting man kan leka med.....åhhhh choklad? Eller?

Tack så mycket mina herrar! Niger så fint!

Japp, både spännande och någonting man kan leka med....men nej. Inte cholkad.... Hmm men det kanske kan innehålla spår av choklad möjligen...
    Fenina skrev 2013-10-30 11:51:53 följande:
    Bättre. Tog fredagsbilder... Men vågar inte posta hahaha!
    Ohh så trevligt!! Längtar till fredag ;-O

• NOEL75
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-30 12:05:12 följande:
    Är det lillördag idag?
    Ohh my god Lillen!! Du är så läcker att man bara vill äta upp dig!! Kyss
  • NOEL75
    GoodMangoo skrev 2013-10-30 12:05:48 följande:
    Håller med.. dumt av migObestämd skulle ju självklart ha varit "en doft av Äpple".... sorry Glad
    Hmmm en doft av julgranskula??
  • NOEL75
    Anonym (Lillajag) skrev 2013-10-30 12:12:20 följande:
    Har du inte fått lunch än? Trodde att du redan fått brön?:p
    Nej, dagens bröd ranson har uteblivit dessvärre. Hoppas fortfarande på att brödbudet skall dyka upp....

• NOEL75
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-30 12:53:04 följandeTungan ute:
    Var ville du ha leveransen kära Noel...? Oskyldig

Mmm...ingen dålig leverans... I munnen såklart...
  • NOEL75
    GoodMangoo skrev 2013-10-30 13:30:53 följande:

Take a pick Flört
    Mmm den gröna är min!!.. Och de andra också.... Cool...haha.... vilket smörgåsbord!! Det är ju sånt här som bara dyker upp i mina sjukaste drömmar Kyss
  • NOEL75
    Mattias39 skrev 2013-10-30 13:39:35 följande:
    Mmmmm.-....nu börjar jag förstå NOELs fetish...Tungan ute
    Det är OK NOEL....om du tar den gröna så tar jag Mangon...
    Hmmm sjyst Mattias.... Jag känner mig som en vinnare. Men nästa vecka får du frossa i Sushi medans jag väntar på fatet blir tomt så jag kan duka undan.... Tungan ute
    GoodMangoo skrev 2013-10-30 13:58:11 följande:
    Då jag tyvärr inte gillar fötter själv så kan du gärna få mina Flört.
    Mmm misstänkte att du skulle välja den gröna.... för färgens skullFlört.
    Nästa onsdag är det sushi-buffé á la Sex And The City som serveras Skål.

Det gör du rätt i Matte...... lämna NOEL med väskorna du Skrattande

Svårgissat Tungan ute!

Jag säger bara en sak... I'll be back...

Svar på tråden Helkroppstråden