• Pluttfamilj

Helkroppstråden

Ger mig in i tråden jag med trots gravidkulan (vecka 22 på bilden), kul med en feelgood tråd, vad vackra ni är! Glad

www.halsomorsan.blogg.se Gravid och hälsoblogg
  • Nanime

Vad helt awesome bilder det kommit upp!
    Bara för att jag känner mig på sjukt bra humör idag så bjuder jag på en liten bild från i morse ;)

• FjärilVingad73

Bjuder på lite mulligt denna vintermorgon! Kyss

• Filippa12
    OhYeah skrev 2013-01-16 08:27:39 följande:
    Och vilken respons hade du väntat dig?

Om det var mig du menade, så hade jag nig inte väntat mig något speciellt i kommentarsväg. Jag ville mest bidra till en härlig tråd! :) Kanske misstog du något jag skrev, jag är väl medveten om att jag inte ser ut som någon atlet i kroppen :) Jag har fått många fina kommentarer o det är jag glad för och överraskad över! :)
  • Filippa12
    OhYeah skrev 2013-01-16 08:48:25 följande:
    Det var hon pluttfamilj jag syftade på =)

Ok! -:)
  • Anonym
    OhYeah skrev 2013-01-16 08:48:25 följande:
    Det var hon pluttfamilj jag syftade på =)
    Hon väntar sig kanske att de som gillar det de ser skriver det? Det är en högst rimlig förväntan i sådana fall eftersom det är vad tråden går ut på. Själv tycker jag att det är en fin bild på en gravid tjej. Jätteroligt att även baby bumps visas upp i tråden. Hjärta
  • Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-15 20:37:11 följande:

Inte så sockersött men, men Flört

Stööön....som vanligt när jag ser dina bilder...VERKLIGEN tur att jag ser dom på morgonen och inte på kvällen!! Vågar inte ens tänka på vilka vilda drömmar jag skulle haft annars... Flört
    love...du är så sjukt sexig att jag blir GALEN...!!!! Skrattande
  • lollisen

Jag tycker att ni är otroligt modiga som vågar lägga ut bilder på er själva, jag la ut en, men den var så oskyldig och det var egentligen inte lätt att urskilja någonting. :) Så feg är jag.

Ni är skitsnygga!!

Jag har ADHD, alltså får jag bete mig precis hur fan jag vill! Okej!?
Svar på tråden Helkroppstråden