• Mattias39

Helkroppstråden

Anonym (ks) skrev 2013-01-15 19:51:11 följande:

Kan väl lägga in denna då.. :)

Snyggt, ks!! Du har en jättefin,snygg,sexig kropp!! Glad
    Och jag måste säga det...riktigt,riktigt fina underkläder...Kan bara gratulera din sambo till att ha en sådan härlig sambo!! Glad
  • Mattias39
    Filippa12 skrev 2013-01-15 20:45:01 följande:
    Här kommer då mitt lilla bidrag till denna härliga tråd! Glad

Kul att se lite nya namn här i tråden!!
    Filippa...Jag gillar verkligen din kropp! En normal kropp med snygg form, fina proprtioner!! Skitsnyggt helt enkelt!!! Glad
    Tack!! Nu när premiären är avklarad hoppas jag verkligen på att få se mer!! Glad
  • Pluttfamilj
    OhYeah skrev 2013-01-16 08:27:39 följande:
    Och vilken respons hade du väntat dig?
    Ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt, fick bara ett infall att  bidra till den härliga tråden. Hurså?
    www.halsomorsan.blogg.se Gravid och hälsoblogg
  • Anonym (Loveheart)
    Mattias39 skrev 2013-01-16 08:57:11 följande:
    Stööön....som vanligt när jag ser dina bilder...VERKLIGEN tur att jag ser dom på morgonen och inte på kvällen!! Vågar inte ens tänka på vilka vilda drömmar jag skulle haft annars... Flört
    love...du är så sjukt sexig att jag blir GALEN...!!!! Skrattande
    Vet att den var lite väl "over the top" men man lever bara en gång och jag står ju för de lite mer "slampiga" bilderna i tråden Flört.
  • lollisen
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-16 09:05:16 följande:
    Vet att den var lite väl "over the top" men man lever bara en gång och jag står ju för de lite mer "slampiga" bilderna i tråden Flört.
    Fast å andra sidan så är det nog ingen som klandrar dig direkt då du bor i den kroppen. Hade jag bott i den så hade jag nog varit allergisk mot kläder minst sagt.
    Jag hade velat dela med mig till hela världen!
    Jag har ADHD, alltså får jag bete mig precis hur fan jag vill! Okej!?
  • Anonym (badsugen)
    Pluttfamilj skrev 2013-01-16 08:26:01 följande:
    Ger mig in i tråden jag med trots gravidkulan (vecka 22 på bilden), kul med en feelgood tråd, vad vackra ni är! 

Gulligt med en rosa kula bland alla gråa maskinerna...magen och din smala kropp framhäver varandra, läckert!
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-15 21:48:59 följande:
    Dags att inta soffläge vilket kommer sluta på samma sätt som alltid. Och med det säger jag godnatt!

Kan bara säga en sak...FY F-N vad du är FIN!!! Glad
  • Anonym (Loveheart)
    lollisen skrev 2013-01-16 09:08:12 följande:
    Fast å andra sidan så är det nog ingen som klandrar dig direkt då du bor i den kroppen. Hade jag bott i den så hade jag nog varit allergisk mot kläder minst sagt.
    Jag hade velat dela med mig till hela världen!
  • Filippa12
    Mattias39 skrev 2013-01-16 09:03:40 följande:
    Kul att se lite nya namn här i tråden!! Filippa...Jag gillar verkligen din kropp! En normal kropp med snygg form, fina proprtioner!! Skitsnyggt helt enkelt!!! Tack!! Nu när premiären är avklarad hoppas jag verkligen på att få se mer!!

Tack själv för den fina kommentaren! Vad glad jag blir! -:) lite läskigt med första bilden, men vem vet, det kanske kommer mer! :)
  • Mattias39
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-16 08:45:26 följande:
    Bjuder på lite mulligt denna vintermorgon! Kyss

Härligt, FV...!!!:)
    Sitter här på jobbet och tar en frukostkaffe...och kaffet har ALDRIG smakat bättre än nu när jag får se en härligt mullig,fin fjäril!! :)
    Jag tycker du har en kvinnlig,fin kropp....och det är verkligen kul att se lite mullliga,fina kroppar igen!! MER!!! Glad
Svar på tråden Helkroppstråden