• straight arrow

Helkroppstråden

Filippa12 skrev 2013-01-15 20:45:01 följande:
    Här kommer då mitt lilla bidrag till denna härliga tråd! Glad

Vackert! En härlig tråd blev ännu härligare...
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • nyttmedelande
    Filippa12 skrev 2013-01-15 21:12:50 följande:

Idag var jag på ett gammalt hederligt gympapass! Inte så sexigt, men man får ju röra på sig ;) Annars blir det mkt löpning!

Träning är bra för kropp och själ Glad

Kör du rumpan med i träningen?  (Den får du gärna visa) Drömmer
  • Filippa12
    nyttmedelande skrev 2013-01-15 21:18:48 följande:
    Träning är bra för kropp och själ Kör du rumpan med i träningen?  (Den får du gärna visa)

Jag sjulle helt klart behöva träna mer rumpa, även ombuden ju så att säga hänger med i träningen redan nu! ;) fyller tyvärr ut ett par jeans lite dåligt än...
  • nyttmedelande
    Filippa12 skrev 2013-01-15 21:23:12 följande:

Jag sjulle helt klart behöva träna mer rumpa, även ombuden ju så att säga hänger med i träningen redan nu! ;) fyller tyvärr ut ett par jeans lite dåligt än...

Mina jeans sprack i grenen förra veckan. Går det att rädda ett par fina Diesel-jeans?  Gråter
  • Filippa12

Om den, skulle det stå! Inte ombuden...

• Anonym (Loveheart)
    bluegrass skrev 2013-01-15 18:12:51 följande:
    Fasen vad många helt perfekt kroppar det finns. Jag är djupt imponerad av er!
    Linice, loveheart, badsugen, tvåbarnsmama, porkypeggy, 50+ mfl mfl mfl. Galet snygga!

En fråga bara, hur hinner ni träna så mkt ni som har småbarn? Ngra tips?
    Inspirerad av er gick jag upp 05.20 imorse för att köra ett pass före jobbet, men det orkar jag nog inte varje dag...
    Tränar på jobbets gym eller springer på luncherna. Efter jobbet har jag inte möjlighet pga barnet.

Bra jobbat där i morse Glad 
  • A82

Dags att inta soffläge vilket kommer sluta på samma sätt som alltid. Och med det säger jag godnatt!

• nyttmedelande
    A82 skrev 2013-01-15 21:48:59 följande:
    Dags att inta soffläge vilket kommer sluta på samma sätt som alltid. Och med det säger jag godnatt!

Nej nej, inte sova nu. Klockan är bara halv sju på kvällen. Kolla om du har fler kort... Drömmer
  • bluegrass

Loveheart-
    Tack , kändes bra hela dagen!
    Tidig morgonträning får bli melodin de dagar min man lämnar på dagis tror jag. Luncherna är ju smart också, jag måste dock kunna rycka in på kort varsel på luncherna så det funkar nog bara ibland.

Linice- ska prova det där programmet. Verkar ju grymt bra. Det gäller bara att hitta energi när barnen har somnat typ 21. Mina skulle nog inte fixa att vara med, ffa inte ettåringen...

• Anonym (badsugen)
    bluegrass skrev 2013-01-15 18:12:51 följande:
    Fasen vad många helt perfekt kroppar det finns. Jag är djupt imponerad av er!
    Linice, loveheart, badsugen, tvåbarnsmama, porkypeggy, 50+ mfl mfl mfl. Galet snygga!

En fråga bara, hur hinner ni träna så mkt ni som har småbarn? Ngra tips?
    Inspirerad av er gick jag upp 05.20 imorse för att köra ett pass före jobbet, men det orkar jag nog inte varje dag...
    Jag fattar inte heller, det var svårt med tid och ork både med småbarn och barn i "skjutsa-åldern", men jag är impad av er som lyckas få till det. Det är mycket lättare när barnen är stora, kan jag meddela, men å andra sidan är  att dra pulka uppför backar  och bygga snökojor också motion, och det är en begränsad period som man får göra det med barnen så njut av det också....
Svar på tråden Helkroppstråden